{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.512 visninger | Oprettet:

Johnny P
Johnny P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 112

Skal jeg få bilen omlakeret {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har fået denne Toyota Starlet fra 1998 i bytte i forretningen jeg arbejder i.

Den har kørt 62000 km, den er rustfri, den er 95% som ny indvendigt.

Den er denne Gammelrosa metal og lakken er skallet af på tag, frontklap og en del af begge sider.

Min holdning er at vi skal omlakere den og få det udvendige i samme stand som det indvendige.

Min chef mener at det bare er en gammel bil, og at det ikke betyder noget.

Hvad mener I.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal jeg få bilen omlakeret
  • #2   31. jul 2021 Hmmm, jeg ville kun få den omlakeret hvis i selv kan. Det kan ikke betale sig hvis man skal betale sig fra det "ude i byen".

Under alle omstændigheder blir den svær at sælge igen med profit, både hvis i maler den eller ikke.

Alternativt ned i Bauhaus jeg Jem og fix, og købe 10 spaydåser med maling!

Sidste mulighed er at få det til at se ud som om "det er meningen". Fx male de "bare pletter" sorte (mariehøne-tema), evt plastre den til med en masse reklame-klistermærker.

Det kommer også an på hvad i har givet for den, men ellers bare sæt den til salg for fx 5.000,- hvis der er nogenlunde syn på, så skal der nok være en som er ligeglad med farven smiley

• Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 4 Følgere: 21 Emner: 34 Svar: 3.294
    #3   31. jul 2021 Aner ikke hvad det koster at få folie på, men det kunne måske være en idé hvis det er billigere end at male den.

• Cihan C
    Cihan C Tilmeldt:
    maj 2018

Svar: 4
    #4   31. jul 2021 Du har bil for livet i den der starlet .. og de er ikke til at slå ihjel .. og slet ikke med de km og stand inde i som du skriver .. jeg havde fundet en maler og fået ham til at male den efter job (fusk) .. også har man bil resten af livet

• #5   31. jul 2021 mal den dét vil du ikke fortryde

• #6   1. aug 2021 Om du skal male din bil er jo helt op til dig selv

Hvad koster det at male bilen ?

Uanset prisen så vil det ikke forhøje bilens værdi med tilsvarende beløb

Umiddelbart ville jeg ikke selv smide ret mange penge i en bil af den årgang

Hvad har du givet for bilen og hvad koster det at male den ??

Har du en forventning om at skulle sælge den med fortjeneste eller bare køre i den i mange år fremover ???

• #7   1. aug 2021 Man kan ikk sætte folie på , når lak er knækket. Det kan ses .
    Har selv samme problem med min

• #8   1. aug 2021 For de få er en Starlet jo nærmest en kult bil.
    Den er jo nok nærmest taget i bytte til håndører.
    Herfor sælg den som den er evt. gennem noget Starlet/Toyota fan klub.

At få den lakeret, ja så er det for 99% stadig bare en gammel om lakeret kasse.
    Så det skal i min optik være “dit kald” at redde en kommende klassiker, set ud fra et forretningsmæssigt syn kan det ikke svare sig.
    Det er nok også kun de få Starlet fans, der vil elske den rosa farve, skal den skifte kulør er udgiften jo blot langt højere.

• #9   1. aug 2021 malet selv den her uden kabine og blev rigtig fin med en Jem og fix sprøjte

profilbillede
  • Per T
    Per T Tilmeldt:
    aug 2016

Svar: 59
    #10   3. aug 2021 Få den ordentligt malet og kør i den. Billig bil, selvom du måske kun får halvdelen af malerudgiften dækket, så har du kørt billigt rundt i en bil, du ikke behøver skamme dig over.

• #11   3. aug 2021 dem ser fin fin ud jeg var godt tilfreds og køber ad den var os og den efterfølgende os glad for den smiley

Kommentér på:
Skal jeg få bilen omlakeret

Annonce