{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Golf IV 1.8 GTI hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er snart 19 og vil gerne have en golf IV GTI 150 HK.
Har fundet mange biler, men alle de lovende er solgt og de andre der har den rigtige pris er chiptunet eller ting som blowoffventil ellers så er der blevet skiftet 100 ting de sidste 2 år.
Hvad jeg tager ud fra det er det at bilen er blevet misbrugt og de sælger den inden motoren brænder af.

En anden ting jeg har lagt mærke til er at alle sælger deres golf IV GTI med omkring 250.000 km på motoren er det fordi det er deromkring bilen er for dyr i reservedele?

Men ja kunne godt tænke mig en vil ikke betale mere end 30.000, men kan ikke finde en fornuftig bil hvis nogen kan guide mig mod en bil eller svarer på nogle af mine spørgsmål ville det være dejligt. Tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf IV 1.8 GTI hjælp!
  • #1   23. aug 2021 Man få ikke 3 retter mand for en 5kr.
    Antag altid de er blevet kørt hårdt. Ja mange er chippet. Ja mange har blowoff og en masse andre dele.
    Bilen er 20+ år gammel selvom den ikke var kørt hårdt så er delene gamle. At nogle blære sig med at bilen er velholdt med at skrive hvor mange penge de har puttet i Den er et forsøg på at få folk til at tro de gør en særlig god handel.
    De er svære at finde i okey stand til 30.000 og de bliver ikke billigere da de snart er youngtimere.

Alternativt se efter Octavia RS samme bil og motor.

• #2   24. aug 2021 Jeg vil sige du skal være heldig hvis du finder en golf 4 1.8T der ik er knebbet til fornuftige penge.

• #3   24. aug 2021 Det er et lidt interessant spørgsmål. Vil man købe en bil som bare har kørt, eller en som har fået skiftet dele.
    Kan huske den problemstilling fra jeg var ung. Det lyder skidt at de er skiftet (og det kan det også snildt være), men det kan også være fint for så skal de ikke skiftes snart.
    Personligt ville jeg være lidt bevidst om hvad der er skiftet og evt hvad kvalitet de er skiftet til. Men på gamle biler er det oftest lidt billigere dele og hjemme skiftet. Det kan igen være ok, og det kan være noget ged.
    Umiddelbart ville jeg se mange ting skiftet som en marginalt positiv ting.

Ved ikke meget om lige golf gti, så der kan jeg ikke hjælpe.

• #4   24. aug 2021 https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/golf-iv/18-gti-turbo/5187439?utm_source=share&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_share_listing

Der er denne på bilbasen

Står godt nok kørt af ældre mand, kan ikke se hvorfor forhandler ser det som en god ting ;)))

Kommentér på:
Golf IV 1.8 GTI hjælp!

Annonce