{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Hjælp til VW Polo-modeller? {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri!

jeg har brug for lidt hjælp fra de kloge hoveder her på siden smiley

Jeg er på udkig efter en Polo af nyere dato, og fordi at der kommer en ny polo i 2022. Kan jeg ikke finde ud af hvad de forskellige udstyrsmodeller af den nuværende model indeholder. "Officielle" Udstyrslister og prislister har kun de nye Life, Style og R-Line modeller og ikke de nuværende modeller: Comfortline, Highline og R-line.
Jeg kigger efter en der 1,0 TSi 115/110hk, eller 1,5 TSi 150hk.
Men jeg synes sgu at de biler man kan søge frem ser ud som om at de har lidt skrabet udstyr. F.eks. kan jeg ikke rigtig se automatisk fjernlys-nedblænding og lane assist i de modeller der er til salg. Men jeg kan ikke gennemskue om det er fordi at det giver sig selv at de forskellige varianter har det som ekstraudstyr?

Og er der nogen der ved hvordan det forholder sig med at få eftermonteret andre sæder? Vi har prøvekørt en, hvor sæderne ikke var særligt gode. Der var ingen lændestøtte fx.
Og ligeledes, hvordan forholder det sig med eftermontering af fx. parkeringssensor?

Mvh
Seb


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til VW Polo-modeller?
  • #1   27. sep 2021 Udstyrsliste på den nye Polo i de forskellige varianter

    https://viewer.ipaper.io/Semler-Mobility-Marketing/volkswagen/vwp-brochure/polo-udstyrsliste/?page=1


    Og priser på ekstraudstyr

    https://prislister.volkswagen.dk/polo

    Med hensyn til de ældre modeller spørg dog vw de har prislister og udstyrslister på de “gamle” comfort og highline men kan røbe at comfortline er nogenlunde med Life måske endda lidt bedre udstyret og Highline er lidt som Style dog måske lidt bedre udstyret

    Eftermontering af ting er altid lidt svært nogen gør det godt andre mindre godt


  • #2   27. sep 2021 Tak for svaret @Per B,
    Jeg har nemlig godt set de nye udstyrslister, er der virker det som om der er er masser af udstyr med
    Jeg har skrevet til VW, man de kan åbenbart ikke finde de gamle lister smiley (Hvilket jeg synes virker lidt underligt?)
    Men du mener godt at jeg nogenlunde kan gå ud fra at en Highline har samme udstyr, som en Style? smiley
    Hvis man ser bort fra det udstyr der bliver introduceret med den nye model altså.


  • #3   27. sep 2021 @Seb

    Ja det virker underligt at de ikke kan finde de gamle prislister og udstyrslister på biler de solgte for cirka 1 måned siden smiley

    Måske du skulle prøve at snakke med andre end kun en vw forhandler det virker meget underligt hvis alle forhandlere ikke kan finde de gamle modeller (hvis der findes lager biler af den gamle polo så findes der også prislister)
    Men lige netop vw forhandlere har jeg heller ikke selv de bedste oplevelser med som nu tidligere ve ejer må jeg sige at jeg ikke skal have vw igen og slet ikke benytte deres autoriseret værksted

    Men om du kan sammenligne Highline med style er nok ikke en konvertering en til en men hvor de før hed comfort og Highline hedder de idag life og style og style er det du kommer tættest på Highline

    Inden jeg skiftede vores Golf Variant Highline var jeg ude at kigge på den nye Golf 8 Variant og her er det style der kom tættest på vores “gamle” Highline


Kommentér på:
Hjælp til VW Polo-modeller?

Annonce