{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

Spørgsmål mht automatiske start stop {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har købt sådan en bil her.
Det første bil jeg har haft som har start stop system.
En ting jeg har studset over, feks da jeg kørte kl 5 i morges, allerede efter 50 meter for enden af vejen så slukker motoren, og tænder igen da jeg skal svinge ud.

Bør/skal den ikke være ordentligt drift varm før systemet aktiveres?

Synes bare det var hurtigt det kom igang.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål mht automatiske start stop
  • #1   27. sep 2021 Nej, men hvis kabinen ikke har den rigtige temperatur bør den ikke gå ud, men motorens temperatur har desværre intet at sige

  • #2   27. sep 2021 Der er en del forskellige parametre der skal være opfyldt - bl.a. skal der være sikkerhed for at bilen kan starte igen. Men så snart parameterene er opfyldt, så vil funktionen kunne blive aktiveret. Jeg syntes det er noget lort at køre med i en diesel bil(som min) da det unægteligt vil betyde at motoren vil være længere om at blive driftsvarm hvis den hele tiden bliver slukket i tide og utide… så jeg slår det fra smiley

  • #3   28. sep 2021 slå det fra. umuligt være sundt for motor og starter med tiden. HVIS man da ikke holder mange minutter i kø hver dag så er det træls at køre med syndes jeg.

  • #4   28. sep 2021 Lad bilen gøre hvad der passer den.

    Moderne biler har ingen problemer med start stop.



  • #5   28. sep 2021 Det drejer sig ikke om man sparer nogen penge, men at miljøet skånes, og vi må så købe en starter i ny og næ, det er vel fair nok.

    Men vil sige den ikke skal stoppe efter 50 m kørsel, med mindre man holder stille og den står i frigear.


Kommentér på:
Spørgsmål mht automatiske start stop

Annonce