{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Centreringsringe
  • #1   22. mar 2007 hulmål og fælgbredde har INTET at sige.

Det har nav på din bil og fælg til gengæld da det er der centreringsringen sidder...
    Frem med skydelæreren og mål nav på bil og nav på fælg - hvis målet er det samme passer fælgen, hvis navet på bilen er større end fælgen, kommer du ikke til at montere fælgen på den bil - måske med spacers, ved jeg ikke.
    Hvis navet på fælgen er større end bilens - skal du have centreringsringe med de mål du nu engang har fundet frem til...

• #2   22. mar 2007 ja det har betydning det tager de fleste slag fra sten osv du køre over så det ik ryster i hele styretøjet

• #3   22. mar 2007 ok, jeg siger mange tak for alle svar... Sidste år kørte jeg ikke med de ringe, men vidste heller ikke de skulle være der hvis det er... Fælge kan godt gå på bilen uden... Så tak...

• #4   22. mar 2007 En ting er at de kan sidde på bilen uden ringene - en anden ting er at komforten vil være derefter smiley

Sådan 4 ringe koster godt nok 500 bobs cirka hos Bilxperten - men det er 500 kroner værd efter min mening smiley

Kommentér på:
Centreringsringe

Annonce