{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Daniel A
Daniel A
Tilmeldt:
1. okt 2021
Emner: 1 Svar: 9

Fejlkode P1263 Mazda 3 1.6 Diesel 2012 {{forumTopicSubject}}

Hej Gutter og Gutterinder,

Jeg har lige købt en brugt Mazda 3 fra 2012 som har kørt 150tkm

Har været mega glad for den da den er billig i drift, nu hvor jeg er en student.
I dag på vej hjem fra studiet, på motorvejen lyser en gul lampe i instrumentbordet (Tandhjul) og bilen ville ikke over 2000 Omdr.
Ryster voldsomt når man trykker til.

Jeg noget heldigvis hjem... Jeg har tidligere fået en OBDII læser fra biltema som gave, da jeg godt kan lide at arbejde selv og sparer penge... Især nu hvor jeg lige har skulle af med hele min opsparing eftersom jeg mistede min far. Og støtten til begravelsen var slet ikke nok. Så lige pt. er jeg mega fattig og mangler en far smiley

Jeg fik så en kode P1263.
Jeg kunne forstå helt hvad der er i vejen med bilen udefra hvad jeg læste, så jeg håber at BilGalleri familien evt. kunne give et input.

Ville værdsætte virkelig meget en guide (til hvordan) hvis nogen af jer kender til sådan noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fejlkode P1263 Mazda 3 1.6 Diesel 2012
  • #2   1. okt 2021 fejl på dyse 3

    kan så være flere ting
    dårlig forbindelse
    dårlig dyse


  • Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    okt 2021

    Emner: 1 Svar: 9
    #3   2. okt 2021 En idé til hvordan jeg kan troubleshoote problemet

  • #4   2. okt 2021 Tage stikkene af en dyse af gangen og give den noget el rens.
    Kigge om der er brud eller slidte ledninger til dyserne.
    Bytte rundt på dyserne og se om fejlen flytter sig fra dyse nr 3. Hvis den stadig siger dyse 3 efter ombytning, er det stik eller ledning til dysen, hvis den siger f eks dyse 4 er det dysen der er defekt.


  • Daniel A