{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  !!mangler syn!!
  • #1   7. okt 2021 Hvad skal der laves for at den kan synes da?

  • #3   7. okt 2021 Da du ikke har oplyst postnummer i din profil, er det umuligt at henvise dig til nærmeste synshal................

  • #5   7. okt 2021 En mekaniker kan hjælpe dig med at "få bilen synet", men en synshal skal foretage selve synet smiley

    Selv tak smiley smiley


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #6   7. okt 2021 Hvis du tænker på et fusker syn, så tror jeg ikke der er nogen som gør i det mere.....Synshallerne bliver straffet hårdt og bliver lukket hvis de bliver taget i det....Og en synsmand som bliver taget i det, er ihvertfald færdig som synsmand og arbejdsløs....

  • #7   7. okt 2021 Ja kør den i en syns hal. Eller tænker du en mekaniker der skal lave den klar først ?

  • #8   7. okt 2021 Tre hindbærsnitter, en 1000 lap og en guldøl i handskerumet, så skal det nok gå.

  • #9   7. okt 2021 Der er skam masser af "fusker-syn" endnu. Man skal bare kende de rigtige mennesker smiley

  • #10   7. okt 2021 #9
    Ja, desværre.
    Kender også selv til en...

    Bruger dog en anden synshal.


  • #11   7. okt 2021 Staten er jo selv lidt ude om det, siden de privatiserede det tidligere SBI.

    Nu kender jeg ikke selv folk der ejer en synshal - men det gør min perlegrusmekaniker til gengæld...

    Jeg siger ikke at min bil ikke var blevet godkendt uden ham, men ingen grund til at tage unødige chancher. Der blev fundet en fejl, men så sagde de bare til ham min mekker "men det kører du seføli hjem og fikser med det samme...." (så det blevet ikke skrevet i synsrapporten.

    Jeg har dog prøvet mere grelle tilfælde, Det var en gammel Volvo, som jeg forsøgte at syne 3-4 gange, men hver gang jeg kom fandt de bare nye fejl. For kommer man over et vist antal fejl stopper de bare synet, så listen man får med fejl er ikke nødvendigvis komplet.

    Men den sidste gang tog jeg min højgravide kæreste med (ingen perlegrusmekker med den bil), og så blev den betinget godkendt - trods 7 fejl smiley Og det var endda på et Aut "bilmærke"-værksted, ikke bare sådan et lille random sted der ligger rundt omkring.


  • #12   7. okt 2021 Martin: de må da ikk finde nye fejl , efter syn , hvis du omsyner efter Max 1 md

  • #13   7. okt 2021 Prøv læs resten af Martins emner, så finder du af at det er ren Anders And “vores historier er bedre end dine”.
    Ikke et ondt ord om en livlig fantasi, det er klart sjovere end ingen.


  • #14   7. okt 2021 #12

    Det kan de nu sagtens, men så vil det aldrig kaldes et omsyn fra start.
    Men finder de noget der springer i øjnene, så må de selvfølgelig godt notere det.
    Der har også altid været noget der kaldes godkendelse nægtet og omsyn ej muligt.


  • #15   8. okt 2021 Lyt til #13.
    fuerzzz1/Martin N er her blot for at fortælle historier om hans fantastiske liv, dog med et lille twist for at få dem til at lyde lidt mere spændende.
    Hvis han sidst kørte til syn, da hans daværende kæreste var højgravid, så snakker vi allerede 15+ år plus tilbage i tiden og det kan slet ikke bruges i dagens danmark, hvordan han fik synet hans bil dengang - Det var tiden hvor marcipanbrød var forskellen på godkendt syn og omsyn.


  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 63
    #16   12. okt 2021 Årets sjoveste indlæg...

  • #17   14. okt 2021 #16

    arrr,, året er da ikke slut endnu.... ??


Kommentér på:
!!mangler syn!!

Annonce