{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.913 visninger | Oprettet:

Torben L
Torben L
Tilmeldt:
28. jun 2013
Følger: 2 Emner: 4 Svar: 76

Vinduesviskere {{forumTopicSubject}}

Købte for et år siden og 1 måned et sæt vinduesviskere til min BMW 540I 1999 ved Billig Bilpleje. Nu er der gået ca 20 mm af gummiet på den ene visker og henvendte mig til Billig Bilpleje ang. problemet. Svaret var at det er en sliddel og at der ikke ydes garanti på gummi m.v. Er utilfreds med at man ikke ombytter til et nyt sæt eller så i det mindste giver kulance ved køb af et nyt sæt. Handler ikke mere ved Billig Bilpleje med en sådan kundebetjening. Når der er udsigt til frostvejr og også her i sommer løfter jeg viskerne fra ruden så gummiet ikke hviler på glasset.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinduesviskere
  • #1   13. okt 2021 1 år og 1 måned og du forventer en form for garanti på visker blade?
    Har sjældent hørt noget så vanvittigt smiley smiley


  • #2   13. okt 2021 Jeg skifter hver efterår og forår for at holde dem optimale!
    Jeg køber altid Bosch og er fint tilfreds med dem.
    Jeg tror bestemt ikke det er meningen at de skal kunne holde flere år.

    Jeg handler ofte med billig bilpleje


  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 305
    #3   13. okt 2021 Har du også brokket dig nede på tanken over at din benzin forsvinder?

  • #4   13. okt 2021 Du har købt et sæt billige viskere… Der har et års garanti…

    Er det kun mig der finder trådens berettigelse ikke-eksisterende?


  • #5   13. okt 2021 ...... Og det kan slet ikke tænkes at det er din (formentlig ) snart 23 år gamle forrude der er så sandblæst og slidt at den rasper gummiet af dine viskerblade ?

    Et år med et sæt viskerblade er vel ok, men nogen skal jo finde noget at brokke sig over ?

    Kære billigbilpleje .

    Jeg købte et sæt bagdæk i fredags, og allerede inden der er gået en uge er de slidt op . Det vil jeg gerne reklamere over !

    https://www.youtube.com/watch?v=ojakqOPKL-8


  • #6   13. okt 2021 Man kan sagtens slide vinduesviskere op langt hurtigere.

    Fx kan man kaste en skovlfuld grus på forruden hver morgen smiley

    Desuden kommer det også an på hvor meget man kører jo.

    Lidt lige som med dæk, der kan du ikke komme og forlange nye efter 1 eller 1½ år fordi de er slidt ned.


  • #7   13. okt 2021 Helt seriøst , kan de holde længere det er godt nok for dårligt smiley smiley Du skal HELT KLART ned og brokke dig

    Spøg til side fruen i huset pendler en del og vores bil er til de forskrevne servicer intervaller ca 2 gange om året vores bil ruller ca 40-50.000 om året med arbejds og fritidskørsel for nogle år siden rullede den over 60.000 pr år jeg beder om at få skiftet hver gang den er afsted både for og bag for nogle år siden havde vi en Toyota Avensis med 15.000 i mellem hver service så på et “godt” var den til service 4 gange så der skiftede de visker blade hver tredje måned smiley

    Må indrømme jeg gider ikke køre rundt med visker blade der ikke virker det er lidt det samme som dem hvor forruden er så “støvet” og fedtet at de kan ikke se ud af bilen i solskin

    Den slags ting skal bare være i orden


  • Torben L
    Torben L Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 2 Emner: 4 Svar: 76
    #8   13. okt 2021 Hej
    Frabeder mig venligst dumme kommentarer og andet skrammel når jeg seriøst stiller et spørgsmål. Det er Bosch Viskere. Og ruden er hverken sandblæst eller noget. Gummiet er simpelthen gået i stykker og de viskede perfekt indtil i går.


  • #9   13. okt 2021 Torben L

    Hvilket seriøst spørgsmål er det du stiller?
    Jeg ser kun brok i dit opslag?

    Desuden forstår jeg ikke hvad løft af viskerne fra ruden skulle hjælpe?
    Det der tager livet af viskere er solen og kemien i div lort fra vejen.

    Viskere er en slid del, der ligesom pære skal skiftes efter et udefinerbart interval.
    Og tvivler på du finder noget som helst sted der vil give ombytning eller kulance på udskiftning.
    Der er udgifter ved og have en bil, lev med det.


  • #10   13. okt 2021 #8 medmindre jeg er blind, så stiller du ikke noget spørgsmål… du brokker dig over at en butik ikke yder garanti/kulance udenfor garanti perioden. Ydermere så er det et produkt hvor man kan forvente at der vil kunne opstå ekstra ordinært slid som en forhandler ikke kan(eller vil) give garanti på. Men du har jo din reklamationsret, så er det op til dig at bevise at produktet var mangelfuldt på købstidspunktet.

    Man kan frabede sig åndsvage kommentare på Bilgalleri herfra og til månen, men den slags plejer kun at udmønte sig i mere af samme skuffe. Man kan derimod selv starte ud med at være saglig, så kommer de sjovt nok ikke smiley


  • #11   13. okt 2021 prøv at læse det her om hvad der bliver anbefalet af skift af dem og hvor længe de holder, bare rulle ned af når du er inde på denne link der står det
    https://www.viskerbladet.dk/?gclid=CjwKCAjwh5qLBhALEiwAioods7gYF6BSNcX_-wNY5g0qakI3qVJA2c6DspLArESjEd89ih6p5tAoNxoCxBsQAvD_BwE

    jeg plejer at skifte dem en gang om året på mine biler


  • #12   13. okt 2021 Jeg har ikke selv haft andet end gode erfaringer med billigbilpleje.

    Derudover syntes jeg at det er mega dårlig stil af dig at du forsøger at udstille en forhandler fordi de ikke vil give garanti eller kulance på en SLIDDEL som har været i brug i over et år...
    Kun en nosseløs forhandler ville give garanti på viskerblade efter så lang tid, du kan jo have kørt med viskerne konstant til på en tør rude 24/7 siden du har monteret bladene.


  • #13   13. okt 2021 Vær glad for dit liv, hvis det er dit største problem! Så har du sgu' ikke noget at klage over smiley

  • #14   13. okt 2021 Frabeder dig dumme kommentarer på dit spørgsmål? Du stiller jo ikke noget spørgsmål, du hælder gylle ud og ender i et olympisk selvmål.
    Det er bestemt ikke butikken der er galt på den, det er dig.


  • #15   13. okt 2021 Til Torben L

    Havde samme problem engang
    Det viste sig at der var nogle fugle som havde haft næbbet i dem

    Så der kan være mange ting - men det er en sliddel lidt som gummiet på dæk


  • #16   13. okt 2021 200 Kr på viskerblade 1 eller 2 gange om året er da Peanuts, i forhold til alle de øvrige driftsomkostninger på en 22 år gammel BMW.............

    Koster den ikke 6-7000 kr i ejeragift ? Kører 8-9 Km/l ? Forsikring på ?????tusinde ?
    Og lidt service og vedligehold....

    Glæd du dig hellere over at de har visket Perfekt så længe, det vil de fleste andre vist gøre smiley


  • #17   13. okt 2021 Lidt ligesom folk der kommer og vil have en ny forlygte pære. Selvom det er et år siden og 30.000 km de fik den skiftet sidst. smiley

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #18   13. okt 2021 Du må da være tosset, de skulle være skiftet for 6 mdr siden.....Og så tror du at de vil give dig nye gratis..??? Spørg dog bmw om hvorfor de ikke syner din gamle spand gratis??? Eller bede dækonline om nye dæk fordi de kun holdte til at 50 brændere....Idioter er der sku nok af omkring....Hvis du ikke har råd til et par viskerblade, så må du sku hellere køre den gamle spand til skrot....

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #19   13. okt 2021 Og hvis din forrude er fuldstændig sandblæst så er der ingen blade der kan holde.....

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #20   13. okt 2021 Det er hjernedøde idioter som dig der ødelægger det for de små firmaer....

  • #21   13. okt 2021 Jeg vaskede bil i forgårs, nu har fuglene igen skidt på den... Skal jeg køre ned og reklamere igen.... COME ON smiley

  • #23   14. okt 2021 Arb i t Hansen , og hvad vi ikk høre af sjove ting, men den slog du, godt nok her. Bytter du også dine dæk, når de er slidt efter 1 år.
    Det er sku een undskyldning til der hvor du købte dem.


  • #24   14. okt 2021 Jake : 1 års garanti. Vil du ikk fortælle hvor. Så når de er ødelagt efter 11 mdr, så får du bare et frisk sæt.

  • #25   14. okt 2021 Er der nogen der vil give 20 kr , så vi kan samle ind til viskerblade , til vores triste ven.
    Overskuddet går til billig bilpleje , som undskyldning


  • #26   14. okt 2021 Der er noget der ikke stemmer.
    I går virkede de perfekt og i dag er der faldet 20mm gummi af?
    Har du klippet i dem i nat?


  • #27   14. okt 2021 På sin vis er det en fin reklame for Billig Bilpleje, jeg har ikke handlet der før, det overvejer jeg da kraftigt nu.......200 Kr for Bosch viskerblade....135 Kr for et sæt til min Octavia......BILLIGT

    og det er da ikke ved Billig Bilpleje fejlen ligger i denne historie smiley


  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 305
    #28   15. okt 2021 Hvad er det for en mentalitet folk har? Har facebook efterhånden fucket folks hjerner helt op.
    https://ekstrabladet.dk/nationen/koebte-sofa-og-doede-vil-ha-penge-retur/8914205


  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 158 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.903
    #29   15. okt 2021 #28 vildt nok
    nogen tåbelige arvinger


  • #30   15. okt 2021 Har haft de samme viskere på Octaviaen i 2 år og 40.000 km, de virker stadig perfekt, og jeg får ellers en del støv på ruden da jeg kører grusvej på 1 km 2 gange dagligt, som minimum.

    Jeg var ved en glarmester den anden dag, der hang et skilt hvor de anbefalede at man skiftede viskerblade for hver 10.000 km, det synes jeg er helt skørt.

    Bosch de bedste og dyreste har jeg kun hørt godt om.


  • #31   16. okt 2021 Fra min Facebookside i dag :

    Har købt tulipan løg i Lidl, og ekspedienten spørger ( noget indstuderet ) om jeg vil have kvitteringen med ?
    Jeg takker nej med bemærkningen om at jeg nok ikke kan få pengene tilbage hvis det viser sig at der ikke kommer tulipaner op af jorden om 6 måneder ???


    Da jeg havde skrevet denne opdatering kom jeg lige til at tænke på trådstarter , for han havde med garanti gemt kvitteringen og er klar til at klage hvis han havde købt tulipanløg der ikke kommer op til foråret ? smiley


Kommentér på:
Vinduesviskere

Annonce