{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Volvo S40 2.0 1996
  • #1   23. mar 2007 Behold din pug

  • #2   23. mar 2007 må man spøger hvor du skal se på den henne. for kender en som har sådan en til salg. han er på min venneliste

  • #3   23. mar 2007 Kommer helt an på hvilken stand den er i og hvad du forventer af den. Er Volvo mekaniker så kender da noget til den.
    Der er self nogle små problemer med sådanne en, men synes slet ikke de er så dårlige igen når man tænker på at det er en 11 år gammel bil.......


  • #4   23. mar 2007 De bagerste stabilisatorarme er begyndte at gå til de biler.. ellers er der faktisk ikke noget..

  • #6   23. mar 2007 hehe, jeg takker mange gange for alle dem der har besvaret mit forum emne til nu!

    Bilen jeg kigger på har følgende beskrivelse:
    -----------------------------------------------------
    Kosmetisk udstyr:
    Alu. fælge
    Indf. kofanger
    Indf. spejle

    Sikkerhedsudstyr:
    ABS
    Airbag (4 stk.)

    Komfortudstyr:
    Aut. kørelys
    Centrallås
    El-ruder (Over alt)
    El-spejl
    Justerbar rat
    Radio (CD-spiller)
    Servo
    Splittet bagsæde
    Veloursæder

    Øvrigt udstyr:
    Anhængertræk

    Beskrivelse:
    PÆN OG VELHOLDT

    De lidt mere kontandte fact's:
    -----------------------------------
    Lev. omk.: 2.500,-
    Ref. nr.: 1471
    Emne status: Brugt
    Lager- og salgsstatus: På lager

    Årgang: 5/1996
    Km: 194000
    Farve: RØDMETAL
    Drivmiddel: Benzin
    Synet: Ja - 7/2006

    Flere oplysninger
    Type: Personbil
    Mærke: Volvo
    Model: S40
    Variant: 2,0
    Karosseri: Sedan
    Døre: 4

    Motor og transmission
    Motorstørrelse: 2,0
    Hk: 140
    Cylinder antal: 4
    Geartype: Manual

    Prisen jeg skal give for den:
    ---------------------------------
    65.000kroner (-det jeg får for min egen bil)

    Hvad er grunden:
    ---------------------
    Grunden til at jeg skal skifte er at min nuværende bil ikke just er det jeg ønsker mere, jeg ELSKER pug'en TRO MIG, men jeg synes bare ikke pengene til flere HK er givet godt nok ud i den, og derfor søger jeg noget en nummer længere fremme i enten KOMFORT eller HK retningen.

    Det skarpe øje har jo nu nok allerede regnet ud at der ikke er så stor forskel på denne 140HK's bil og min nuværende 136HK's bil, så det vil altså sige at jeg er gået et skridt over mod mere komfort.

    Havde jeg ikke andre ønsker?
    -----------------------------------
    Jo det har jeg skam, jeg har haft kigget efter en 2.0T model af min Pug406, men det er bare ikke til at finde nogen der ligger hver over af ved mig, (jylland) som er værd at kigge på, lige ud over hvis man kigger under privat, der er der sku en jeg er vildt efter, men så har jeg jo ikke så jeg kan modregne det jeg kan få for min nuværende ved en forhandler (han siger 25-35k) mens (superdækservice siger det ikke kan passe den skal under de 35-40k, da den er ydderst godt i stand!) Men det er jo bare ikke lige alle der er villige til at smide det efter min bil smiley desværre. Så derfor er tanken om at købe privat desværre meget meget nede, da jeg ved at jeg så skal trække ydderligere 10k fra prisen hvis en forhandler skulle købe UDEN at jeg tager retur...

    Er det det rigtige det jeg gør? Eller kan jeg gøre bedre?:
    -----------------------------------------------------------------
    Hehe, godt spørgsmål hva? smiley Men tag det lige seriøst, kan jeg gøre det bedre for mig selv så please sig til...!!

    //AmbY


Kommentér på:
Volvo S40 2.0 1996

Annonce