{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.298 visninger | Oprettet:

• NoobiiTo •
• NoobiiTo •
Tilmeldt:
14. apr 2008
Emner: 2 Svar: 19

Vaskehal uden fælgvask på Fyn {{forumTopicSubject}}

Hey BG,

Er der nogen der kan anbefale en vaskehal på Fyn hvor man kan fravælge ting fra vaskeprogrammet som fælgvask ?

Jeg har fået nye diamantskåret/poleret fælge på bilen som jeg ikke ville have riset foreløbig og jeg vil selv vaske dem, men alle de vaskehaller på Fyn som jeg har taget kontakt til, kan man ikke fravælge fælgvask.

Wash World har dog deres billigste program hvor der ikke er inkluderet fælgvask, men jeg vil ikke have et billigt program der kampnok vaske bilen ren.

Nogen bud ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vaskehal uden fælgvask på Fyn
  • #1   21. okt 2021 Tror kun at undervogn er valgfrit.
    Så det er bare håndvask


  • #2   21. okt 2021 Har du prøvet ok?

  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 306
    #3   21. okt 2021 Jeg bad en gang om en hamburger uden bøf på mcdonalds, så sagde hun jeg kunne lave den selv.

  • #4   21. okt 2021 nogle vaskehaller er det bare vand spul og ikke børster.

  • #5   21. okt 2021 Dine hjul tager ikke mere skade end resten af bilen.
    Hvis du vil have en bil der ser ordentlig ud, så vask den selv.


  • #6   21. okt 2021 Du kan bruge www.Steamfoss.dk

    Kræver sefølig at du fra tid til anden kommer til Sjælland, men så´laves det også med håndkraft, og ikke børster eller andet der potentielt kan lave ridser, hverken i lakken generelt, og du kan sikkert godt aftale med dem, at de slet ikke skal røre dine fælge.

    Og så fuld fede stjerner på Trustpilot....

    Ved godt man skal tage dem med et gran salt, men det er nok ikke "helt til rotterne så".

    Jeg kan fornemme det er en ret dyr bil du, har, så betyder 4-500 kr vel ikke så meget for en vask.

    De kører endda ud, så hvis du eksempelvis, jobber, eller har famlie på Sjælland som du af og til besøger, så kan de fikse din bil helt tiptop, uden du ikke skal vente ved vaskehal eller "frygte discount-vask".

    Skal lige siges jeg hverken har erfaring med dem, eller er ansat hos dem, jeg så den bare lige som "præmie" i Lykkehjulet på TV2 Charlie og tænkte det kunne være noget for dig?


  • #7   21. okt 2021 På vores lokale Circle K
    Der man da vælge vask uden hjulbørster og tagbørster og tænker ikke vores station på Amager er noget specielt så prøv at kigge på din egen lokale Circle K
    Eller håndvask hjemme i indkørslen


  • #8   21. okt 2021 Steam / damprens af bil er noget af det mest håbløse.
    Et skud damp og tørre rundt i skidtet med en klud. Her er en vaskehal at foretrække.
    Eneste grund til at damprens eksisterer er at man ikke må have en mobil vask med vand.
    Dette kræver nemlig en opsamling af vandet. Damp rens er udbredt hos diverse pizza bilpleje steder, igen da de sparer vandbehandling og olieudskiller.


  • #9   22. okt 2021 Igen jeg har ingen erfaringer med netop dem .

    Men det lyder da smart at man fx kommer ud fra job, og så er ens bil på TOpdollar".

    Og der rører ikke dine fine fælge ) hvis du siger det til dem ?

    Jeg antager her at vi ikke taler op en gammel Polo eller Golf når vi snakke om "diamanetslebne alusutter)


  • #10   22. okt 2021 Nu er ordet Steatmfoss" måske også lidt misvidende, prøv at klikke på linket, de håndpolerer det hele, mens du er på job ! (eller på besøg hos svigermor) Der hvor du vil hvor du vil , og når du vil)

  • #11   22. okt 2021 Jeg mindes fra min arbejdstid der, at det er muligt at fravælge fælgvask på Circle K i Bolbro. Måske jeg husker forkert, da det er nogle år siden nu smiley

  • #12   22. okt 2021 Ok har der kunne slåes fra på. Ellers Lones bilvask der er det bare højtryk

  • Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    aug 2019

    Følger: 1 Svar: 26
    #13   26. okt 2021 Flere af F24 hallerne har også fælgvask uden børster, bruger selv den i Kocksgade rundkørslen.
    Tror det er ved at være meget almindeligt med spulevask af fælge smiley


Kommentér på:
Vaskehal uden fælgvask på Fyn

Annonce