{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

Volvo V70 R - er den penge værd? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,
Min far ejer en gammel spand af en Volvo V70 R, og jeg har ladet mig høre at den muligvis er rigtige penge værd. Når jeg googler, kan jeg finde gamle salgsannoncer hvor priserne strækker sig fra 30.000 til 173.000, hvilket bare gør mig forvirret.

Min far ejer en Volvo V70 R station car fra 1997 kørt ca 200.000. Nogen der ved hvad sådan en i pæn stand ca vil være værd, og måske er der nogen der ved lidt om dens oprindelse/ salgshistorik?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Volvo V70 R - er den penge værd?
  • #1   8. nov 2021 Kig på Bilbasen og der er noget ligende. Så har du et prej. Men igen en bil er aldrig mere værd end personen vil giv.

• #2   8. nov 2021 Så vidt jeg ved er V70R ikke helt så eftertragtet som 850 T-5R og 850R, som begge bliver solgt for ret store summer (relativt) rundt om i verden. For et års tid siden ledte jeg lidt efter en 850R og syntes at priserne var stukket helt af.

Jeg ville nok stikke en føler ud på diverse 850 og S/V70 fora og se hvad folk der er i de communities synes den er værd. Den kan muligvis sælges for en noget bedre pris til Volvo entusiaster der ved noget om bilen.

• #4   8. nov 2021 850 t5r var det ik rambuk tyve bil nr1 i de glade 90er

• #5   9. nov 2021 Yep er det en ægte velholdt T5R så de penge værd. Hvis Denner Gå Væk Gul plejer det at trække yderligere op.
    Pris er altid afhængig af stand.
    Der er en Volvo gruppe på facebook de vil nok kunne guide yderligere hvis de få et par billeder at savle over.

Kommentér på:
Volvo V70 R - er den penge værd?

Annonce