{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. Pug 406. {{forumTopicSubject}}

Jeg har et par spørgsmål, som jeg håber i kan svare mig på ..

Jeg har gået med tanken om at invistere i en 406'er senere på året, når jeg nærmer mig med Svendprøve og er færdige uddannet, da jeg så kan købe en med noget lavt km. tal og lækkert udstyr

Kan forlygter og baglygter flyttes lige over fra den nye model, til den gamle ?

(Til dem der Ejer en 406'er) - Hvordan er jeres motorer, tænker på 1,8 , 2,0 og osv. ?
Kan en 1,8 række, eller skal man højere op ?
evt. en Sv Turbo ?

Hvordan lyder deres udstyrs modeller ? Kan ikke helt finde ud af det på bilbasen, med ST, SR og SV osv.. Med Air. con, el-ruder og andre El. ting!

På Forhånd tak, og forsat god weekend


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. Pug 406.
  • #1   25. mar 2007 min er en 2,0 st med klima, regn censor, er sgu glad for den (er mekaniker og har haft omkring 15 forskellige biler) nogle dele er måske lidt billigt lavet, men du ser ikke skyggen af rust i en peugeot, alt i alt er det en dejlig bil, men vælg nu en 99 og frem, i stedet for at prøve at lave en om

  • #2   25. mar 2007 Det er ikke bare lige at flytte lygterne over, der skal lige lave nogle mod.

    Du skal IKKE tage en 1,8 den meget sløv

    SV er den helt store udstyrs mode.l men der er meget eludstyr der mangler for at der er ALT


  • #3   25. mar 2007 Har selv lige købt en 1.8 406'er fra 98 smiley

    1,8'eren har kræfter nok til mig, den havde da ingen problemer med at vise 200 på klokken.. Har prøvet adskillige 2 liters modeller, men forskellen er minimal.

    Ang udstyret så er SR mindst, derefter ST og topmodellen SV (Når vi snakker gl. model, d8)

    Men min SR har da både Aircon og el-ruder.

    Men prøv de forskellige motorer/udstyrsvarianter.. Så kan du jo selv vælge smiley


  • #4   25. mar 2007 men jeg ville nu vælgen en 99 og frem i forhold til den gamle. den er klart federe (også indeni)

  • #5   25. mar 2007 kabinen i den gamle model er altså heller ikke de pæneste, prøv nu om du ikke kan finde penge til den nye

  • #6   25. mar 2007 sv er kun i den gamle model det er den store... den hedder xt i de nye af dem... med andre sæder og speedometer og klime og alt hva man nu kan tænke sig fartpilot alt.

Kommentér på:
Spørgsmål ang. Pug 406.

Annonce