{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.857 visninger | Oprettet:

Jens qr
Jens qr
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8

Kia Rio 1.1 crdi varm til kold hurtigt {{forumTopicSubject}}

Hey ville høre om det er normalt at en Kia Rio 1.1 CRDI fra 2013, hurtigt bliver kold? Har fået erhvervet mig en Kia Rio og syntes motorvarmen hurtigt forsvinder. Hvis jeg har kørt motorvej, og bilen er god driftsvarm. Så hvis jeg holder i tomgang, ryger temperaturen på motoren/vand helt i bund. Er dette normalt på disse? Eller lyder det som en termostat der sidder fast åbent?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kia Rio 1.1 crdi varm til kold hurtigt
  • #1   25. feb 2022 Moderne dieseler kan ikke holde sig varme i tomgang, men hvor hurtigt er hurtigt smiley

• #2   25. feb 2022 temperatur måleren skal blive på de 90 grader når motor er helt varm når den står i tomgang. Er den os lang tid om at blive varm?

• Jens qr
    Jens qr Tilmeldt:
    dec 2013

#3   25. feb 2022 Den er sådan halv langsom om at ramme de 90 grader. Har læst mig frem til det skulle være normalt, men når jeg har kørt andre nyere diesel biler har der ingen problemer været. Den bliver næsten helt kold af 10 min i tomgang. Altså fra 90 grader til max 20-30 grader på 10-15 min i tomgang. Skal til at bestille nogle dele til service, også tænkte om jeg også skulle skifte termostaten mens jeg er igang

• #4   25. feb 2022 Det er ikke normalt de taber så hurtigt varme. Ikke engang en bil med slukket motor køler så hurtigt.

• #5   25. feb 2022 få kontrolleret om termostaten virke ordentligt

• Jens qr
    Jens qr Tilmeldt:
    dec 2013

#6   26. feb 2022 Har bestilt ny termostat og sensor. Så må vi se om det fikser problemet (y)

Kommentér på:
Kia Rio 1.1 crdi varm til kold hurtigt

Annonce