{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bil duft
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #1   4. mar 2022 Smid 2 helt nye dæk ind i den og lad den stå 2 dage i solen.

• #2   4. mar 2022 En lille sjov historie...

Jeg havde corona for en måneds tid siden og mistede min lugtesans. Samtidigt fik jeg leveret vores nye bil. Er du sindssyg, det er fesent at få leveret en ny bil, man ikke engang kan lugte!!

• #3   4. mar 2022 Få renset kabinen godt i bund.

• #4   4. mar 2022 man skal som det først vaske/rense kabinen, så alt gammel lugt er væk.
    så kan man få div produkter, som få den til at dufte af ny bil.

men jeg syntes bedst om, duften af ren bil
    også den cockpit spray, hi har på arbejde, så dufter selv en 37år gammel bil, lidt som ny

• #5   4. mar 2022 Hvor kommer du fra???

• #6   4. mar 2022 Jeg er fra Frederikshavn..

Den med 2 nye dæk er en smart løsning...

Ved bare ikke lige hvad jeg skal bruge dem til bagefter...

• #7   5. mar 2022 Nicky. Var bare fordi jeg er fra Thisted og kunne hjælpe med din bil.

• #9   5. mar 2022 #6
    du køber dem bare i 205/55/16
    når de så er afdampet i din bil forære du dem bare til mig ;)))))))
    det jo ren winwin

• #10   5. mar 2022 Tænker ikke at nogle af de folk der altid råber om nye dæk, faktisk har praktisk erfaring med lugten af en ny bil. Eller også er deres lugtesans eller dømmekraft smadret af for meget MTV og Old Spice.
    Om en ny Lade 1200 S eller Dacia MPV faktisk stinker af gummikonservering må jeg have til gode til et andet liv. Har aldrig haft hverken Tysk, Japansk Svensk, Fransk eller Tjekkisk med stanken af gummikonservering.
    Har dog over flere omgange, over et par dage kørt rundt med et sæt nye hjul i bagagerummet. De stank uudholdeligt.
    Når jeg gør bil ren tørrer jeg plast og læder af med Soft99 wash mist. Dufter kemisk rent med et diskret strejf af citrus. Savner jeg lugten af ny vogn, så køber jeg en ny bil, eller køber noget nyt lak og læder til vores Russiske aupair.
    Burde det egentligt ikke være i tidens ånd og straffe hende? Må have bestilt noget pikant og et nyt piskeris.

Kommentér på:
Ny bil duft

Annonce