{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bil nr 2
  • #1   13. mar 2022 Toyota Aygo fra 2014-2015 og op
    twingo noget lort


  • Steen F
    Steen F Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 12
    #2   13. mar 2022 lort ,uddyb lidt ??

  • #3   13. mar 2022 franks bil. motor ligger bagi. google lidt på model og motor.

  • #4   13. mar 2022 Jeg har købt en Chevrolet Spark som nr 2 bil. Til 15.000 km årligt kan den sagtens gå an, den er lille, den er sløv, den føles billig (men det er den jo også) jeg gav 19.000 ved en forhandler, så privat må den ku fås til en del mindre. Lav vægtafgift og kan køre langt på literen. Den er ingen fest, men den gør hva den skal..

  • #5   13. mar 2022 Syntes ikke du skal give over en halv million for en Twingo smiley smiley smiley smiley smiley

    Kig efter en UP/Citigo/Mii en fornuftig microbil men forvent ikke en limousine

    Men min erfaring er at Up trillingerne er bedre en Aygo trillingerne


  • Steen F
    Steen F Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 12
    #6   13. mar 2022 ha ha der skulle så ha stået 55000kr ????

  • #7   13. mar 2022 jeg vil sige Aygo. c1. det er holdbar små pis biler. det er forfærdeligt at køre i. men det er jo sådan det er bygget. køb aldrig Renault eller Fiat. bras. det er ren had på de mærker fordi det er noget skrammel.

    men 55-60.000 behøver du ikke at give. du kan få meget Aygo eller c1. 108 til 30.000. med lavt km tal.
    Up. city go. osv. de har flere sygdomme. men det giver det samme. så dit valg. vælg en af dem. køb ikke en smart. det er sku for småt. og køb ikke en mini bilen. det er en bmw..... så ikke godt.


  • #8   13. mar 2022 Toyota Aygo, Honda Jazz.
    Up/Mii eller Citigo er Okey men ikke ligesom de andre.
    Du kan også finde Yaris til den pris.


  • #9   13. mar 2022 Har en 2015 Yaris til formålet. Billig at holde kørende og god plads.


  • #10   14. mar 2022 Jeg siger også aygo, c1, 107/108

    Mine forældre købte en 108 i den prisklasse for et par år siden hos en forhandler og der har dælme ikke været meget bøvl med den, den har kørt over 100.000 km hos dem, og de har ofret dæk, bremset, et par hjulleje og lige fået skiftet kobling, det er svært at blive billigere kørende, jeg ved at den har tjent sig selv hjem i indkøb og vedligeholdelse gennem kørselsfradraget alene


  • #11   14. mar 2022 Vil kun købe Aygo. Da det i Mk2'eren er en Toyota/Daihatsu motor hvor C1 og 108 er PSA motore og dem stoler jeg ikke på er ligeså stabile

  • #12   14. mar 2022 Ja, du må for alt i verden ikke købe en mini bil med den franske 1.2 motor

  • #13   14. mar 2022 Skulle jeg ud og have en bette bil nummer 2 i dag, så ville jeg se om jeg kunne finde en Honda Jazz.
    Vi har selv haft Aygo som frue bil, sidste år arvede jeg så en Jazz vi kørte lidt i.
    Må sige at en Jazz er i en ganske anden boldgade end Vag og de semi franske tvillinger.
    Der er også noget mere bil end selv Yaris osv.
    Aygo, C1 og 107/108 er meget driftsikre og koster ikke ret meget at køre i, men er en ulidelig lille kasse når man kommer ret langt uden for byen. På motorvej forståer jeg ikke at nogen faktisk nærmest gider dem, Up, Me og Citigo er der lidt mere bil i, men er også mere bekostlige at holde i drift.


  • #14   14. mar 2022 Jeg kan ikke forstå at folk ikke kan holde ud at køre i de aygoer, selvfølgelig er der ikke sammen komfort som i en stor bmw eller en ny ch-r, men det e jo ikke derfor man køber dem. Og så slemme er de altså ikke at køre i

  • #15   14. mar 2022 Casper G: jeg tror det er noget der kan komme med alderen, man bliver simpelthen træt af pis!
    Jeg er en af dem der simpelhen ikke kan holde det ud.
    Jeg syntes det larmer Infernalsk!
    Der er ingen affjedring, det føltes næsten som støddæmperne fra en gammel Kina pitbike, kører man rundt i er sving og der er ujævnt eller huller hopper den rundt og man har ingen føling med vejen eller noget.
    Skal du overhale en lastbil og måske 1-2 biler kan du glemme ALT om det! Alt overhaling skal nærmest planlægges.
    De er så smalle at venstre skulder er klistret op ad døren.
    Er man involveret i et uheld er chancen for død eller varig mén betydeligt højere en de større biler.
    Folk der reelt syntes de kører godt har enten aldrig ejet en ordentlig bil eller har ingen føling med biler.
    Jeg har en røv gammel 335d som bil nr2.
    Jeg kørte sidste tank 16,76km/l, jeg kan overhale uden at planlægge, der er ingen støj banken eller hylen, man kan rent faktisk hører hvad der bliver sagt i radioen.
    Man mærke virkelig hvordan bilen er suget til vejen, hver km på arbejde er en fornøjelse og ikke en ulidelig plage!
    Bor man i en større by og bare skal kører 10-15 min med lav hastighed er det sikkert fint men på motorvej eller vestjysk landevej er det bare træls!
    Jeg kører ca 100km om dagen og bruger en del tid i bilen og så skal det bare være iorden!
    Men det er jo meget forskelligt hvad folk går op i og bruger penge på, heldigvis.


  • #16   16. mar 2022 Min Up har været en sindssyg mandags-bil, mest pga. skæve bremseskiver, som mange har døjet med. Derudover har der været lidt random ting som f.eks. ny speedometer, da det pludselig gik i stykker. Ellers har der dælme ikke været meget bøvl af den. Jeg tænker tit på at skifte den til noget andet, men fornuften rammer mig hver gang smiley Den koster måske også lidt mere end andre modeller og med 15.000 km/år, så kan det måske næsten være lige meget hvad man triller rundt i smiley Det vigtigste er jo, at det bare kører.

    Vi er i hvert fald glade for vores Up, som vi har haft fra ny siden november 2012. Modsat andre modeller i den størrelse, så føler jeg slet ikke jeg sidder i så lille en bil.


  • #17   16. mar 2022 #14 en Chr seriøs??? det er endnu værre end en Aygo. den pis motor larmer ad H til. skrammel hybrid. har du prøvet sådan en på motorvejen. næh fy føj da.

    #15 enig!

    #16 man får skæve bremser ved at købe noget af det billigste pis man kan købe. køb noget mærkevare bedre kvalitet så får du ikke skæve bremser. og jo det er virkelig en lille spand at køre i. men du må jo gerne kunne lide den hvis du er tilfreds. hvis man er høre Hemmet og godt kan lide hårde slidte forlystelser smiley så er de små biler lige noget. smiley det giver samme kørsels tur hehe. og larmen høre du jo ikke hvis du ikke kan høre noget alligevel.


  • #18   17. mar 2022 Nu har jeg aldrig selv kørt i en ch r, men det var for at få en pointe frem, nemlig at folk som kigger efter en bil i aygo klassen, altså minibil måske ikke lige har kørekomfort som første prioritet.

    I min forsimples verden er økonomien førsteprioritet når man kigger efter minibil. Og mine erfaringer og oplevelser er bare at det ikke bliver meget billigere end aygo trillingerne


  • #19   17. mar 2022 Jeg er helt enig med dig Casper G, 100%.
    Min kommentar er kun for at fortælle hvorfor jeg syntes de mikro biler ikke er til at holde ud at kører i, de gør det de skal INTET mere.

    En kollega sagde engang: Den grønafgift man betaler mere for en større bil er den den bedste livsforsikring man kan købe!


  • #20   17. mar 2022 #18 jo jo. men en Toyota CHR larmer endnu mere end nogen anden micro bil. det er virkelig noget være skrammel. smiley har aldrig oplevet noget lignende. mine kolleger som har købt sådan en har også fortrudt det så meget. især når de har taget et tur på motorvejen. det larmer så meget i kabinen du hverken kan snakke sammen. eller høre radio.

Kommentér på:
bil nr 2

Annonce