{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.909 visninger | Oprettet:

vudering fupfirma {{forumTopicSubject}}

hej, har fået en regning på vudering af min bil,fra et firma i belgien vuderebil.com på 990,kr (baltnetas står der på faktura ) nogen der har prøvet det, nu rykker de for beløbet og truer med extra gebyr,det er en alm,peugoet 2008,så den kan man få vuderet ved en forhandler hvis det var,der stod ikke det kostede penge, tror måske det er et fupfirma,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vudering fupfirma
  • #2   26. mar 2022 Det er desværre ikke fup.
    På deres side https://vurderebil.com/ står der det koster 990 kr at få vurderet ens bil. Det er nok det du er kommet til.
    At det er bondefangeri er der nok ingen tvivl om, men du har selv accepteret det.


  • #3   27. mar 2022 Lad nu være med at gøre det værre end det er.
    Send svar retur at du ikke bevist har indgået nogen aftale med dem.
    Så er der styr på det, som Forbrugerombudsmanden skriver kan man ikke registreres som dårlig betaler hvis der er gjort indsigelse.
    Ignorer og grin af resten der kommer fra den kant.


  • #4   27. mar 2022 hej,har svaret ham at det må være en fejl.da det ikke fremgår at det kostede penge,og kan få en vudering alle steder for 0,kr, og en vudering af en mand som bor letland/beligen, ikke gir mening,ombudsmanden skriver at man ikke skal betale selvom han truer med renter og advokat, vi må se hvor langt han vil gå,

  • #5   28. mar 2022 Jeg havde sku nok bare betalt de små 1000 kr det må koste, det kan ende med at give rigtig meget bøvl for 1000 kr

    Men hvis alle bare kastede håndklædet i ringen og betalte så vandt de jo hver gang, så dejligt hvis du vil tage kampen op med det, og giver om ikke andet bare list modstand.


  • #6   28. mar 2022 Prøv og læs det link indlæg at #1 så fint poster, her står så fint: Meddel virksomheden, at du ikke mener at have indgået en aftale om betaling.
    Når dette er gjort kan med ro i sjælen blot længe sig tilbage.
    Der er jo ikke ren mel i posen som det foregår, hvis jeg kendte en af jeres mail adresser, og blot indsatte et tilfældigt registreringsnummer - så kunne jeg jo indgå aftaler for mange gange de 990 DKK.
    Faktisk kunne jeg begave et hav af mennesker med sådan en aftale uden at kende deres nærmere person data.


  • #7   28. mar 2022 hej, carlo,det lyder rigtig det du skriver,så vi må se hvor længe han bliver ved med at sende rykker på regning, det er ikke den tusse ,det er måden han gør det på,som sagt kan man få en vudering af sin bil alle steder uden betaling,så hvorfor vælge en fra belgien til 990,kr

  • #8   28. mar 2022 Tænker ikke at der er meget fup i fidusen de benytter.
    Der er tale om digitale ydelser, som umiddelbart kan leveres ganske ganske hurtigt, hvorved at fortrydelsesretten mere eller mindre falder pladask på gulvet.
    Finten er jo ganske fin, set fra deres synspunkt.

    Men gør som forbrugerombudsmanden anbefaler. Lav en indsigelse og meddel dem, at du ikke mener at have indgået nogen aftale med dem. Sørg for at det gøres på skrift.


  • #9   30. jun 2022 hej,nu skriver de igen ,og vil have penge, bilvudering,com, et sted i udlandet, og truer med extra udgifter,hvis jeg ikke betaler,må true med ombudsmanden igen,(det var i mars måned de skrev første gang)

  • Bettina H
    Bettina H Tilmeldt:
    jul 2022

    Følgere: 1 Svar: 8
    #10   2. jul 2022 Hvordan svarer du dem? Jeg har også fået faktura og rykkere, men der kan man kun svare via en kontaktformular på deres hjemmeside. Meget suspekt!

    Det er så 100% fup for oplysningerne er helt forkerte og jeg har aldrig selv været inde på deres hjemmeside før.

    Jeg har nu fundet deres danske hjemmeside bilm.dk hvor jeg fandt en brugelig email adresse så jeg kunne henvende mig som forbrugerombudsmanden skriver.

    Sjov nok er prisen 880kr der mod 990kr på den anden side - Måske de burde politianmeldes….


  • #11   2. jul 2022 hej,tror det vil være godt at politi anmelde dem, jeg truede med ombudsmanden,så var der ro i tre måneder, hvad var det for en hjemmeside du fandt?

  • Bettina H
    Bettina H Tilmeldt:
    jul 2022

    Følgere: 1 Svar: 8
    #12   2. jul 2022 Den hedder bilm.dk

    Ligesom i emailen som ikke kan besvares, hvordan har du skrevet til dem?


  • #13   3. jul 2022 har svaret på den mail jeg fik, ved ikke om de har modtaget den,

  • Bettina H
    Bettina H Tilmeldt:
    jul 2022

    Følgere: 1 Svar: 8
    #14   3. jul 2022 Det tror jeg ikke du kan, det er formentlig sådan en no reply mail.

    Prøv at kig på den, for hvis det er sådan en man ikke kan svare på, så har du ikke noget bevis.


  • #15   8. jul 2022 nu har de lagt gebyr på ,og truer med inkasso,ved ikke hvordan man betaler dem, (iban hvad er det ) for at blive fri for dem,

  • Lonen T
    Lonen T Tilmeldt:
    jun 2022

    Følger: 1 Svar: 10
    #17   10. jul 2022 Hej jer at har problem med den fupfirma : vi skal samle og kamp imod den . Leo , jeg forventer at du gør det pg vi komme med dig. Vi må ikke betal fordi det er press og snyd!
    Kontakt mig , min mail
    rio.lonen@icloud.com


  • Lonen T
    Lonen T Tilmeldt:
    jun 2022

    Følger: 1 Svar: 10
    #18   10. jul 2022 Hej jer at blivet snyd af den fupfirma fra udland: vi skal samle og gør imod press at vi alle er igennem lige nu.
    Vent kontakt fra jer snart.


  • #19   10. jul 2022 Har du bedt om en vurdering fra hjemmesiden så skal du vel bare betale

    Et eller andet sted har de jo dine oplysninger fra ?
    Du må vel have oplyst dem ifm et eller andet

    Men en anden ting der undre det er hvorfor man bruger sådanne hjemmesider til vurdering af sin bil ?
    Hvis du vil sælge så spørg dog hos nogle forhandlere hvad de værdisætter den til

    Jeg tvivler på at en forhandler vil give mere for din bil bare fordi du har en uvildig vurdering fra en hjemmeside.

    Han byder det han mener den er værd alt afhængig af hvad du vil købe hos ham


  • #21   10. jul 2022 hej,jeg har åbentbar uden at vide det trykket på deres hjemmeside,det giver bare ingen mening som per,b,skriver at få vuderet en alm,peugoet 2008 fra 2017, det kan man få gjort ved alle forhandlere, derfor kan jeg ikke forstå at jeg har gjort det, men det kan godt være jeg betaler for at blive fri for alle trusler,selvom det er svindel, (de skriver næste step er inkasso )

  • Lonen T
    Lonen T Tilmeldt:
    jun 2022

    Følger: 1 Svar: 10
    #23   10. jul 2022 Hej, hvem af jer fik faktura fra den firma? Eller det var kun Leo og mig? Meget gerne får at ved sådan vil kan aftale hvad vi vil gør.

  • #24   11. jul 2022 hej,var omme i banken for at få dem til at overføre beløbet, de ville ikke betale hvis det var dem, så nu venter jeg for at se om det går til inkasso,

  • Lonen T
    Lonen T Tilmeldt:
    jun 2022

    Følger: 1 Svar: 10
    #25   11. jul 2022 Tak , Leo. Jeg vil gør det også .
    Ok tIl dig vi fortsætte kontakt her?


  • Lonen T
    Lonen T Tilmeldt:
    jun 2022

    Følger: 1 Svar: 10
    #26   12. jul 2022 Hej Bettina, jeg kan se at du bliv også snyd af den fupfirma . Gerne høre fra dig her på side.
    Hvor lang er du?
    Hvad vil du gør?


  • Bettina H
    Bettina H Tilmeldt:
    jul 2022

    Følgere: 1 Svar: 8
    #27   12. jul 2022 Jeg betaler ikke, jeg har også skrevet til dem 2 gange. Jeg har heller ikke bedt om nogen vurdering og alle deres info er forkerte.

    Jeg har truet med forbrugerombudsmanden og at politianmelde dem hvis de bliver ved


  • Lonen T
    Lonen T Tilmeldt:
    jun 2022

    Følger: 1 Svar: 10
    #30   12. jul 2022 Tak Bettina

  • #31   12. jul 2022 hej,har truet med det hele,de bliver bare ved,!

  • #32   12. jul 2022 Fremfor at true med det ene og det andet, så bør i nok gøre handling af jeres ord og rent faktisk gå til forbrugerombudsmanden eller lign. instans.

  • Bettina H
    Bettina H Tilmeldt:
    jul 2022

    Følgere: 1 Svar: 8
    #33   12. jul 2022 Jeg har blokeret dem, som skrevet er alle deres facts forkerte, det har jeg meddelt dem.




  • Lonen T
    Lonen T Tilmeldt:
    jun 2022

    Følger: 1 Svar: 10
    #34   15. jul 2022 Hej Leo og Bettina, det se sådan ud at kun vi 3 har problem med den vurdering fupfirma.
    Jeg har send 2 e-mail til info@bilm.dk og forklare alt som ombudsmand sige vi skulle gør . Nu jeg vil bare ignoreret når fupfirma send e-mail og true mig.
    Jeg vil ikke betal nogen som helst . Synes jer at er en god idé bloker den?Faktisk man følge sig dårlig, det er en forfærdig ubehagelig sage igen og igen??


  • Bettina H
    Bettina H Tilmeldt:
    jul 2022

    Følgere: 1 Svar: 8
    #35   15. jul 2022 Jeg har hørt fra Forbrugerombudsmanden i dag, og de anbefaler at man ikke betaler og man kan ikke ende i RKI når man har gjort indsigelse og kan bevise det.

    Endvidere har de henvendt sig til myndighederne i Littauen for at stoppe manden og været i kontakt med de andre EU lande.

    Så bloker du bare…..og sker der noget mere…så kontakt Forbrugerombudsmanden.


  • Lonen T
    Lonen T Tilmeldt:
    jun 2022

    Følger: 1 Svar: 10
    #36   15. jul 2022 Tak igen Bettina. Du gør mig en tjenest med din flink svar.
    Har du blokerer den?
    Gerne gør det samme!


  • #37   15. jul 2022 hej,hvordan blokere man dem?

  • Lonen T
    Lonen T Tilmeldt:
    jun 2022

    Følger: 1 Svar: 10
    #38   15. jul 2022 Hej Leo, det ved jeg ikke hvordan.
    Måske Bettina kan hjælp os at gør den!


  • #39   18. jul 2022 hej,så kom der lige en rykker mere i dag, fra vuderbil.com

  • Bettina H
    Bettina H Tilmeldt:
    jul 2022

    Følgere: 1 Svar: 8
    #40   18. jul 2022 Bloker dem, så kommer der ingenting smiley

  • Bettina H
    Bettina H Tilmeldt:
    jul 2022

    Følgere: 1 Svar: 8
    #41   18. jul 2022 I trykker på adressen der har sendt jer mailen, så kommer der en drop down menu og der kan man vælge at blokere kontakten

  • Lonen T
    Lonen T Tilmeldt:
    jun 2022

    Følger: 1 Svar: 10
    #42   18. jul 2022 Tak Bettina , jeg vil blokere med det samme.
    Léo, gør det også , min ven!


Kommentér på:
vudering fupfirma

Annonce