{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

Fiesta ejere, kan i køle jeres bil ned? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en 2011 Fiesta med manuel aircondition.
Kan i køle jeres bil ned en varm/sommerdag?
Jeg har så meget bøvl med at køle min bil ned, når det begynder og blive varmt f.eks sådan en dag som i dag med 16 grader og sol.
Hvis jeg kommer ud til bilen, som står helt udendørs kan jeg ikke køle den ned, selv på en tur på 20-25min.
Normalt plejer jeg at sætte ac knappen til og dreje den helt ned i det blå, og så på blæs trin 2-3 ud af 4, og kan godt mærke der kommer kold luft ind, men der bliver bare ikke en komfortable temperatur??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fiesta ejere, kan i køle jeres bil ned?
  • #2   25. mar 2022 Altså fyldt nyt ac væske på? Det gjorde den for tæt på et år siden. Men selve problemet har været der lige siden jeg købte den for lidt over 2 år siden

• #4   25. mar 2022 Få et "godt" værksted til at måle de 2 tryk på dit AC - ud fra dem kan værkstedet fortælle dig om der er noget galt med systemet smiley

• #5   25. mar 2022 #3 det er også lidt min mistanke(lyder dyrt), men jeg kan jo mærke den giver kold luft, men der kommer bare ikke en bedre temperatur i bilen? smiley

#4 kan se skorstensgaard kører med et ac service, de skriver dette “Når vi udfører aircondition-service, tester vi systemet for utætheder med vores Bosch A/C-tester. Derudover fylder vi selvfølgelig din bil med nyt kølemiddel og sporemiddel samt olie til kompressoren”
    Det koster 1395kr inkl rens, men det er vel det man skal benytte? smiley

• #6   25. mar 2022 husk på hvis din bil eks. Skal have 450 gram kølemiddel.
    Og de trækker 250 gram, af bilen, så mangler den kun 200 gram
    Så skal man i min verden kun betale for de 200 gram, man få fyldt mere på
    Men nogen værksteder/ ac service, tager penge for og fylde 450 gram på

Og kølemiddel de tappe af, kommer gennem et filter , og ryge i deres tank,
    Samme tank , som bruges til at fylde din bil

Nogen biler køler ikke ordentligt, bare de mangler 50 gram

• Ivan H
    Ivan H Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Svar: 68
    #8   25. mar 2022 Går udfra at du køre med dine ruder lukket når det er?
    God weekend.

• #9   25. mar 2022 Det burde ikke betyde så meget om han kører med vinduerne lukket.
    Jeg kan i hvert fald sagtens køle kabinen ned om sommeren selv om jeg kører med taget nede.

• #10   25. mar 2022 #6 det vil jeg prøve og huske på, men det må man vel gå ud fra, at maskinen og firmaet den har styr på smiley

#7 synes ellers de har fikset min bil flere gange, hvor de har klaret det godt og til en god pris

• #11   26. mar 2022 #8 ja jeg kører med mine vinduer lukket, har prøvet også og køre med dem åbne samt også den med at åbne vinduerne og så fuld blæs på aircon og så rulle dem op efter lidt tid. Det ændrer ikke rigtig på det store smiley

• #12   26. mar 2022 #9 hvad bil kører du i? Og er det klimaanlæg eller manuel Aircon? smiley

• #14   26. mar 2022 den vakum testet AC maskinerne laver finder ikke små huler. men kun nogen større utæt hedder. taler af erfaring for er selv mekaniker og har kmo bevis. smiley
    for kontrolleret trykket. evt for få tappe alt kølemiddel af os se om den mangler. så få tryk prøvet systemet hvis den mangler.

• #15   26. mar 2022 Som jeg skriver
    Start med at få kontrolleret de 2 tryk
    Det fortæller næsten alt om anlægget

• #16   26. mar 2022 #5 Når man nævner skorstensgård kommer jeg kun i tank om det her smiley
    https://www.dr.dk/nyheder/penge/kontant/kunder-og-tidligere-ansatte-vaerkstedskaede-laver-unoedvendige-reparationer

• Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

Følgere: 6 Emner: 16 Svar: 1.327
    #17   28. mar 2022 Et tilstoppet kabine luftfilter, kan godt tage en del af det kolde luft.

Kommentér på:
Fiesta ejere, kan i køle jeres bil ned?

Annonce