1.698 visninger
|
Oprettet:
Generhverv kørekort {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg var så uheldig, grundet uopmærksomhed, at køre lidt for hurtigt i en vejarbejdszone. BUM! 3 klip og en bøde - betinget frakendelse.
Er der nogen der eventuelt har nogle fif/gode råd til hvad der er det bedste at gøre mht generhvervelse? Er det ligesom første køreprøve, eller vil den motorsagkyndige være lidt mere 'large' - forudsat man kører pænt. Eller vil det være en god ide at begynde at øve sig på parallelparkering osv igen?
Hvad har folk generelt af erfaring med generhvervelse, når man har kørt i en del år.. er det nemt? Er man blevet rusten? Alle input er velkomne...
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 9.401
Du tager et par køretimer først - så kan han sagtens vurdere om du er klar. Han kan også sælge dig en teoripakke, så du er forberedt på teoriprøven.
Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 6 Annoncer: 103 Emner: 15 Svar: 144
Hvis du har fået 3 klip går jeg ud fra det er det sidste, Den bedste løsning er tilmelde dig til en anden kategori feks lastbil eller mc så får du lige så mange chancer hvorimod hvis du skal op til bil tager han dit kørekort hvis du ikke består efter 2 gang såvidt jeg husker
Ellers flyt til Sverige Tyskland eller Polen lej et værelse og byt til et udenlandsk kørekort så skal du ikke til nogen prøver
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 4 Emner: 29 Svar: 3.110
Hvor har du lige hørt det henne? Det er jo ret forkert ift hvad politiet siger om det.
jul 2021
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
Der er typisk et online forløb, eller en standard generhvervspakke. F.eks. som denne: https://trafikskolen.dk/andre-hold/generhverv-af-k%C3%B8rekort
Generhverv kørekort