{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kobling
  • #2   12. maj 2022 Lad os sige du kommer kørende med 80 km/t og skal stoppe for rødt længere fremme, så ville jeg som bilist slippe speederen og lade motoren bremse ned i god tid, når omdrejningerne så næsten er kommet ned i tomgang, så ville jeg udkoble, og bruge bremsen det sidste stykke, men det er svært at svare på, for det meste sidder på rygraden og man tænker ikke over det på samme måde som når man er ny bilist, samt at hver bil er forskellig at køre i, så det er forskellige køremønster hver gang. Man har meget med at over tænke tingene, fordi man ikke har opnået rutine eller erfaring.

  • #3   12. maj 2022 Brems nå det er nødvendig. Brug gearbremse nå du kan.
    Mindre slid på bremse og bedre brændstoføkonomi


  • #4   12. maj 2022 Har altid kun trukket håndbremsen,så er man også sikker på den ikke lige pludselig `gror` fast.En god ide at bruge den hele tiden (synes jeg) smiley

  • #5   13. maj 2022 #4 Nu var det mere, når man er kørende, og skal ned i hastighed fx. før man skal ind i en rundkørsel, etc.

    #2 Jeg kender mange, der er erfaren i at køre, og har rutine, men gør det forkert. Jeg spørger egentligt for at sikre mig, at jeg gør det mest fornuftige.


  • #6   13. maj 2022 Der bruger du gearerne til at komme ned i fart. Og tilføre bremsen effektivt uden at bilen kommer med i et omdrejningspunkt hvor den vil ryste eller gå ud.

    Nå du gearbremser vil nye biler ikke skyde brændstof ind og du slider samtidig ikke på din bremse belægning og nå du bremser effektivt så glassere du ikke din bremse belægning


Kommentér på:
Kobling

Annonce