{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Mero D
Mero D
Tilmeldt:
1. nov 2021
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15

21 tommer fælge, problem med bremser {{forumTopicSubject}}

hej

siden jeg har fået 21 " fælge på bilen nine bremser blir skæve efter 5-6000 km kørelse'

har skiftet navl, styrearme, bærearm men det kom igen her

mekaniker har kigget og kørt bilen,han siger at bremsene ik hænger, men har tænkt på købe nye kaliberne foran da jeg ved ik hvad det kan være problem, kan mine 21 tommer fælge være problem pga vægt eller størrelse at mine bremser blir skæve? bilen er audi a7 quattro 3.0 tdi


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  21 tommer fælge, problem med bremser
  • #1   22. maj 2022 Hvor hårdt spænder du hjulene? Og det kunne da godt være du skulle have kigget på anlægsfladen på fælget.

  • Mero D
    Mero D Tilmeldt:
    nov 2021

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #2   22. maj 2022 mads, 14-15 kg det blir spændt med

    hvad mener du lige med det andet?


  • #3   22. maj 2022 Hvis det er uoriginale fælge, kan det være selve fælget flade der er skæv, og når du så spænder, spænder du skiven skæv

  • Mero D
    Mero D Tilmeldt:
    nov 2021

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #4   22. maj 2022 mads,
    nå okay, ved sku ik, gav 25000 kr for. fælge som jeg købte helt nye


  • #5   22. maj 2022 Ja så må det da være af god kvalitet, men når problemet er opstået efter skift af fælge tegner det jo i den retning

  • #6   22. maj 2022 Hvilke hjul snakker vi? Noget mærkevare med discount dæk? Eller kineser fælg med mærkevare dæk? Studser blot lige over de blot 25.000 kr. det får man normalt ikke meget kvalitets dæk og fælg for i den størrelse.
    Lyder som om at skiver er skiftet flere gange? De billigste skiver der fås har det ofte med at kunne blive skæve, har to gange haft billige Brembo der lyn hurtigt fik skævheder.


  • Mero D
    Mero D Tilmeldt:
    nov 2021

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #7   22. maj 2022 #kim

    fik købt fælge ved forhandlern med pirelli dæk. det var Italiesk fælge kan ik huske navn fik lidt rabat på det hele.

    ja der var brembo skiver, og da jeg købte bilen var det forumline tror det hed. nu har jeg bestilt zimmerman coat skiver med huller i.


  • #8   23. maj 2022 næsten kun original der dur på sådan en stor bil. Brembo bliver skæve.

  • Mero D
    Mero D Tilmeldt:
    nov 2021

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #9   23. maj 2022 #anders
    når man snakker med audi så siger de ate mærke ville være perfekt, orginal er de sjældent de sætter på, har en bekendt der arbejder der
    men brembo zimmerman osv er dyrre end ate mærke, man er sku lidt rundt på gulvet her. kan det være mine bremse kalibre??


  • #10   24. maj 2022 Altså du havde de eksisterende skiver, så satte du andre hjul på og konstaterede at de blev skæve? Eller har du været igennem flere sæt der er blevet skæve?
    Husk nu både Brembo, Zimmerman, ATE, Bosch osv. leverer flere modeller og kvaliteter.
    Originale skiver kommer jo også fra en af de kendte fabrikanter, til Vag kunne det både være ATE og Bosch eksempelvis.


  • Mero D
    Mero D Tilmeldt:
    nov 2021

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #11   26. maj 2022 #carlo

    jeg købte bilen hvor de skiftede og sættede forumline skiver på foran eftrr 5000 km blev de skæve så har jeg prøvet med brembo, de blev også skæve nu har jeg fpet hjen Zimmermann sport coat med huller og samt jeg har bestilt nye kalibre foran så ser vi


Kommentér på:
21 tommer fælge, problem med bremser

Annonce