{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eksport/forsikring
  • #1   31. maj 2022 Vil tro dem der fragter den for dig har forsikring.

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #2   31. maj 2022 Nej, det kan du ikke...Men det transport firma som skal fragte den har forhåbentlig en god forsikring....Derfor vælger man altid et firma med et godt omdømme, også selvom det koster mere...

• #3   31. maj 2022 Du kan i nogle tilfælde få en stilstands forsikring på bilen

ansvarsforsikring er bundet op på prøvepladerne som du jo skal bruge for at kunne køre på offentlig vej

• #4   1. jun 2022 Fik engang en CNC maskine fragtet fra Tyskland, det ville kun give vægten som skrot med firmaets standard godsforsikring, så jeg gav en pris der var relateret til maskinens aktuelle værdi med meget lille selvrisiko.

• Nikolaj I
    Nikolaj I Tilmeldt:
    apr 2022

Følgere: 38 Emner: 8 Svar: 6
    #5   1. jun 2022 Kender i et godt og billigt fragtfirma der kører Italien? Stilstandsforsikring kan jeg vel ikke bruge hvis jeg skal kører i bilen selv fra Italien??

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #6   1. jun 2022 Stilstands forsikring er kun for danske biler der holder stille i garage....Så nej, transport firma forskiring står for evt skader. Serlvfølgelig kan du ikke forsikre en bil der hverken er dansk eller i landet...

• #7   2. jun 2022 Har du prøvet at Google autotransport firmaer hjemtransport fra Italien, så kommer der et par bud frem

skriv til dem og få en pris, så er bilen jo også forsikret ved eventuelt uheld

nogle har også foreslået dig bare og køre på danske prøveplader, det kan ikke anbefales og der kan opstå problemer hvis du laver en skade på en anden bil eller er skyld i et uheld

Du kan også låne en autotrailer også køre afsted med den, og selv slæbe bilen hjem

Hvis den skal køres hjem skal du finde reglerne for lån af nogle prøveplader i alle de lande du krydser, eller måske få lov og køre med sælgers plader til den danske grænse

mig bekendt kan man ikke som privatperson forsikre en bil der køres rundt i på prøveplader

hvad bil er det du skal hente hjem?

Kommentér på:
Eksport/forsikring

Annonce