{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

ANG. KLIP I KØREKORTET {{forumTopicSubject}}

nu er der mange som skriver om man kan få et klip for denne ting og denne ting,for de har hørt man kan få klip for både det ene og det andet,
MEN PRØV NU OG LÆS DET SOM POLITIET SELV HAR SENDT UD,DER STÅR HVAD DU KAN FÅ KLIP FOR,
alt andet får du ingen klip for.
heller ikke fordi at man har ekstra lys her,der og alle vejene.
syntes bare at det er ved at være trivielt at læse om alle dem "som har hørt om en som kender en som kender en tredie person som har fået klip.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ANG. KLIP I KØREKORTET
  • #1   2. apr 2007 HØRT !!!!!!!

• #2   2. apr 2007 K J - Nu med klip !...

Men det er også FUCKING DUMT...

• #3   2. apr 2007 K J - Nu med klip ! - Hehe, det er latterlig... Det går da meget nemmere den vej nogle gange...

Gælder det ikke om at få trafikken til at glide ? ?

:S

• #4   2. apr 2007 skal da ikke være hellig,har selv et klip for fart.

• #5   2. apr 2007 Krudtuglen - Heh, nej vel. Men nu skal der jo ingenting til..

Jeg kan jo få et klip hvis jeg ligger på hovedgaden ved industrikvarteret i Bramming, og giver den fuld gas i 1. gear.. 65 km/t - giver det ikke et klip ? ?

• #6   2. apr 2007 K J - Nu med klip ! - hehe... Regler er til for at holde styr på trafikken, for dem som ikke kan læse den ! !

• #7   2. apr 2007 jeg har fået et klip sidste år... men har netop haft kørekort i 3 år, og efter 3 år, får man et ekstra klip, så jeg burde have 2 klip tilbage nu..

men er der nogle steder hvor jeg kan tjekke det ?

• #8   2. apr 2007 Krudtuglen - Enten eller... Synes da det er fint at overhale den vej, bare man har læst trafikken...

Det er min helt seriøse mening...

• #9   2. apr 2007 Krudtuglen - Nej.. Hans Glorie.. !

• #10   2. apr 2007 Så vent og se hvis social kammeraterne og Det Radikale Venstre får magten så bliver det sat ned til 15% har de sagt samt flere stramninger....og forsøg med automatisk GPS hastigheds måling, så får man bøden med posten uden der har været involveret nogle personer...samt road pricing, vil de jo også have indført i stor københavn.
    Så det bliver sku rigtig sjovt og ha bil i danmark.

• #11   2. apr 2007 Claus A - Hehe sjovt ? ?heheh Jaa, meega... Det er nemlig Sååå sjovt i forvejen.. Hader når det sker smiley

• #12   2. apr 2007 Ja det ville blive et helvede hvis de røde sataner skulle komme til magten!
    STEM borgerligt! Hvis vi er heldige kunne de udvide deres skattestop med en nedskæring af bilafgifterne... Så kunne det blive sjovt!

• #13   2. apr 2007 HVORFOR RÅBER VI?

1.3 Generel opførsel
    Nærværende brugerbetingelser er indført for at sikre, at BilGalleri.dk er et hyggeligt sted at være for alle brugere. Derfor bør du til enhver tid efterleve disse betingelser og acceptere at administrator og hjælpe-administratorer arbejder på at sikre, at de bliver overholdt.

I det omfang BilGalleri.dk finder det nødvendigt, kan disse betingelser til enhver tid ændres uden varsel. Det er til enhver tid dit ansvar at kende de gældende betingelser og overholde disse.

BilGalleri.dk forventer, at du som bruger opfører dig anstændigt og altid udviser en venlig attitude overfor andre brugere og administrator/hjælpe-administratorer.

Husk, at brugerne på BilGalleri.dk er meget forskellige hvilket kan give anledning til unødvendige misforståelser og konflikter. Lad være med at bidrage hertil ved at nedgøre andre offentligt eller irettesætte andre.

Ironi er en herlig ting - men desværre meget svært at udtrykke på skrift. Vær derfor forsigtig med at bruge det. Hvis du er ironisk, så husk at markere det tydeligt, hvis du vil undgå misforståelser.

Ord skrevet med store bogstaver kan opfattes som råben, og BilGalleri.dk opfordrer dig til at holde dig til normalt, pænt, dansk sprogbrug.

SMS-sprog er svært at læse og skiftevis store og små bogstaver er irriterende og anstrengende at læse. Undlad derfor at anvende dette.

Hvis du har spørgsmål til disse brugerbetingelser eller til andre ting i forbindelse med BilGalleri.dk, beder vi dig benytte kontaktformularen eller kontakte en hjælpe-administrator via linkene øverst på siden.

• #14   2. apr 2007 Claus A, du har næsten ret, bortset fra at ved andet klib tager de ikk bare kortet, de sætter dig på en stol på rådhuspladsen og skyder dig..

• #15   3. apr 2007 Fik mine 2 klip på samme tid..farvel kort smiley

100 hvor man må køre 50, så jeg starter bare til teori på fredags ( igen )

Sket er sket og jeg viste det ville ske før eller siden for min fod er meget tung og at man kun må køre 50 der er totalt skudt i hovedet, mega lang MEGET lige og kæmp bred vej...og grunden til at politiet holder og der, ikke den 1km længere nede af vejen hvor der ligger en skole er jo KUN hvorfor de vil have penge i kassen. Har jeg ingen respekt over for og kan kun give dem fingern og betale ved kasse et. Er ret sikker på jeg lige har givet politet i hvidovre en kasse bajer

Ps. Det var ikke et sted der havde noget med skolen eller noget some helst andet at gøre...øde sted

Kommentér på:
ANG. KLIP I KØREKORTET

Annonce