{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.018 visninger | Oprettet:

hold kæft hvor er biler træls {{forumTopicSubject}}

kender i det..
bilen fejler noget. man prøver at lave det, der opstår endnu et problem som man løser og det hele dur... i et døgn. for helvede nu får i historien.
min bil har en utæt pakning på den ene bremsekaliper. det er den pakning som akslen til håndbremsekablet går igennem.
langt om længe fik jeg mit rep kit hjem til kaliperen fra england. derefter tog det så 2 uger at skaffe et værksted fordi mit værktøj ik duede til opgaven. da jeg så endelig kom på værkstedet stoppede det hele da jeg ikke kunne få en låsering ud..
det fik jeg så en bekendt til at ordne ( tak til a ka skru i æ blok). med låsering ude og det hele kunne jeg skifte pakningen. fik det hele samlet og monteret. luftet bremserne ud og det spillede bare. syns nu nok bremsen fjedrede lidt i går efter et par timers test.
og hva skete der så i morges??? jeg sætter mig ind i bilen og trykker på bremsen og den ryger lige i gulvet. der ligger så bremsevæske ud over det hele og dermed er lortet ikke tæt .... igen..
nu har jeg så skilt lortet ad men hva sker der da jeg så skal samle det igen??? DEN FORDØMTE LÅSERING JEG IKKE KUNNE FÅ UD FOR ET PAR DAGE SIDEN ØDELÆGGER DET HELE IGEN VED AT KNÆKKE...
får fanme aldrig lavet det lort. så endnu en gang dur mine bremser ikke.
så nu siger jeg bare. HOLD KÆFT HVOR ER BILER TRÆLS!!!!. (når de ikke dur)
P.S. fejlen var en rigtig tanketorsk så det snakker vi ikke om...
men så fik i dagens bilsnak fra mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hold kæft hvor er biler træls
Kommentér på:
hold kæft hvor er biler træls

Annonce