{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nr plade rammer
  • #1   8. jul 2022 Man plejer at sætte nogen plast skiver bag nr.pladen som du skruer skruerne igennem såden ikke rører metallet

  • #2   8. jul 2022 nummerpladerammer gør absolut intet godt for en bil, især de der sorte forhandler rammer som er lavet af det billigste plast der findes er grimmere end grimt og jeg tror squ ikke de gnaver en skid i lakken hvis ellers de er monteret rigtigt.

  • #3   8. jul 2022 Lidt butyl bånd eller andet ikke permanent klister mellem nr plade og lak så gnaver det ikke i noget.

  • #4   9. jul 2022 Vores Rio har kørt uden rammer siden vi fik den udleveret i 2014, men den sidder så også nede i bunden hvor det er lavet af plastic så skal ikke kunne sige ifht rust efter slidtage.

    Jeg synes personligt at nummerpladerammer er noget af det grimmeste der findes.
    Da vi købte bilen i 2014 sagde jeg til sælger at jeg ikke ville have nummerpladerammer, så da vi skulle have den udleveret kunne jeg med det samme forelægge sælger at der var 2 fejl på bilen - nummerpladerammen foran samt den bagved - de blev fjernet imens vi ordnede det sidste papirarbejde så vi fik en bil med ud af døren uden rammer.

    Vores picanto har ligeledes ingen rammer - som skrevet synes jeg at de er pissegrimme


  • #6   9. jul 2022 Jeg kan ikke lide dem, desværre har jeg en bagpå… da rammen er sat fast på bilen, også har man sat nummerplade fast i ramme, selvfølgelig ikke med samme skrue….

  • #7   9. jul 2022 Tror Anders er inde på det rigtige hvis man gerne vil køre rammeløs. Jeg ville primært sætte butyl på for at undgå at de står og småklaprer lidt nåpr musikken bliver for høj.

  • #8   10. jul 2022 #4

    Jeg har også fjernet dem på vores Rio. Det er jo nemt nok når det kun er ind i plastik med en skrue. På min ceed er bagklap jo af metal.


    profilbillede
Kommentér på:
Nr plade rammer

Annonce