{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

En Toyota Expert søges? ;) {{forumTopicSubject}}

Står og skal bygge manifold og forrør fra en carina E over på min corolla AE92 Der jeg har hørt det skulle give lidt effekt.. smiley Men det svært at finde en hugger der har et forrør.. og de siger der er forskel på den japanske model og den engelske Og Corolla E10 alle sammen har forskelligt forrør..?

Hvilken er det så jeg kan tilpasse på min? Og syns i det er en god ide? eller spild af tid?

Snakkede med en herinde der havde gjort det og sat en sportsbagpotte på han han fået 10 Hk ud af det.. hvilket jeg godt kunne tænke mig..

Håber i kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En Toyota Expert søges? ;)
  • #1   3. apr 2007 I forhold til anstrengelser og hva du får ud af det ville jeg ikke gå i krig med det smiley

Det er en jungle hva der passer til hvad.

• #2   3. apr 2007 hey there.., jeg gjorde det ved min gamle gtsér.., det er ikk så galt..., manifolden passer jo på.., så tager du bare det forrør fra carinaén.., ikk dem med det der kugle led.., men det andet.., ophuggeren ved godt hvilket det er.., det svejser du så bare sammen med det du har siddende på din nu.., så giver det da noget ekstra acceleration.., og lidt bedre lyd.., held og lykke..

• #3   3. apr 2007 10 HK ud af en bagpotte... er der en måling på dette?

(Fordi så glæder jeg mig meget til at få mine 2 bagpotter på.. hehe... 20 HK lige til fars fod!!!) smiley

• #4   3. apr 2007 Klaus G.. det jo med bananmanifold og forrør og en bagpotte.. og det på min model jo..? Du får aldrig 10 heste bare ved at skifte bagpotte jo..hehe..

• #5   3. apr 2007 Danni P > Så så frøken blomst, koncentrer dig nu om de små alfer så de ikke flyver deres vej ;D

• #6   3. apr 2007 Oilfukker.: Lige præcis det der var min plan-- det sku bare ikke til at finde nogen der har det... Altså forrøret?? Manifold har de alle sammen... Men det skal altså være forrør uden kugle led..?

Du kunne os godt mærke lidt effekt på din=? smiley

• #7   3. apr 2007 og hvad med Manifold og forrør fra en Corolla E10? Passer det ikke lige så godt?

• #8   3. apr 2007 mener ikk manifolden er den samme fra e10éren..., men de har jo heller ikk banan manifold standard, som carinaén har.., altså kun de 1.6liters fra japan.., ikk dem fra england... kan du se i stelnummeret hvor de er fra.., starter de med SB er det en engelsk en.., og JT er japan så vidt jeg husker.., men ja det er det forrår som ikke har kugle ledet..., evt ring til Toyota ophuggeren nede ved åbenra..(73331395) han har det helt sikkert liggende... jeg kunne klart mærke noget i optrækket.., men ikk i topfarten..., men os motor lyden bliver lidt mere fed i det..

• #9   3. apr 2007 Oilfukker > Det passer jo så ikke. Gsi og Xli er begge født med Bananmanifold fra standard smiley

Har haft både Gsi og Xli fra forskellige årgange smiley

• #10   3. apr 2007 114hk 4AFE i E10 har samme manifold som 116hk 4AFE i Carina E.
    Det er 100% den samme motor..

• #11   3. apr 2007 ja okay..., sorry min fejl... nok mig der husker lidt forkert der.., ved at være nogle år siden jeg har bygget det på... men det er da helt nice nok at vide..,, smiley

• #12   3. apr 2007 kim J - men så kom jeg lige til at kigge ind på din carina., og den har jo os samme motor.., men den er da ikk med banan manifold..

• #13   3. apr 2007 Jaa det ved jeg godt.. der er nok os større sansynlighed for at finde en carina 1,6.. smiley

Okay.. det os optrækket jeg vil have forbedret.. topfarten er fin nok.. Okay nu ligger Aabenraa lige lidt langt væk fra mig..hehe.. er FRa Næstved.. smiley

• #14   4. apr 2007 Nej det er fordi det er første generation,
    den har 105 hk og er uden banan,
    det er 114/116hk 4AFE 2 generation (fra 92) der har det standard.
    Samt 121/124hk 4AGE der er den bare støbt.

Kommentér på:
En Toyota Expert søges? ;)

Annonce