{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Ole C
Ole C
Tilmeldt:
9. mar 2018
Følger: 11 Emner: 6 Svar: 6

Anbefale Opel værksted i KBH {{forumTopicSubject}}

Er her nogen, der ud fra erfaring, kan anbefale et fornuftigt Opel værksted i Storkøbenhavn?
Et sted hvor de har en pragmatisk tilgang til tingene, har styr på det de laver, og som ikke bare skifter noget for at skifte noget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefale Opel værksted i KBH
  • #1   2. aug 2022 Ha Ha Ha smiley smiley Den var nu god, Nej, sådan sted findes ikke, de er konkurs, tjente ingen penge.

    Spøg til side. Der findes masser af gode værksteder, find nogle tæt på dig, få skrevet en aftale med værkstedet med hvad der specifikt skal laves, hvad de må gøre/skifte, ringe til dig før de skifter osv.

    https://fdm.dk/alt-om-biler/bilen-hverdagen/vaerksted-syn/fdm-reparationsaftale-med-vaerksted


  • #2   2. aug 2022 Hvorfor lige et Opel værksted?

    Der findes mange andre åbne værksteder, som sikke kan lige så meget som opel


  • #3   2. aug 2022 alt efter hvor ny den er kan du nok ligeså godt køre den til peugoet istedet smiley men ja ellers find et uautoriseret værksted

  • Ole C
    Ole C Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 11 Emner: 6 Svar: 6
    #4   5. aug 2022 Det er en af de sidste med tysk motor.
    Jeg kørte på uautoriseret med den bil jeg havde før.
    Vi kom hos nogen vi kaldte 'De glade amatører'. De var meget imødekommende og reklamerede med rimelig timepris og alt var godt, indtil de begyndte at skrue på bilen..
    De var ikke gode til fejldiagnosticering og skiftede bare dele fra en ende af, det kom til at koste åndsvagt mange penge, ofte uden de fik rettet den oprindelige fejl, og ofte fik de skabt en ny.
    Så jeg var egentlig bare interesseret i anbefalinger af et værksted, basseret på egne erfaringer.


  • #5   6. aug 2022 Det kan nu bestemt være fornuftigt at vælge et autoriseret værksted. Uden at skulle starte en krig med de uautoriserede, så findes der bare et know-how og ganske ofte et større erfaringsniveau.

    Opel i Danmark er i dag en skygge af sig selv. Det er skammeligt hvad der er blevet smidt på porten af ellers ofte meget traditionsrige forhandlere og værksteder. Udfordringen med lige Opel, er, at den danske importør er skiftet ud for nyligt. I den forbindelse er alle forhandlere sagt op og der ér ganske enkelt ikke ret mange Opel-forhandlere tilbage. Nogle er genforhandlet, andre er gået til typisk allerede etablerede Peugeot/Citroën værksteder. Sidstnævnte ville jeg ikke køre en rigtig Opel til, for du betaler autoriserede priser for et værksted der ikke giver dig en fordel, i og med de ikke har det søgte know-how.
    Jeg har desværre ikke den store erfaring personligt med forhandlere i Københavns-området, men jeg vil mene det i hvert fald langt hen ad vejen har været Andersen og Martini der havde de autoriserede værksteder. Gunner Due i Køge har jeg tidligere hørt nævnt i positive sammenhænge. Ellers er det Opel i Middelfart og tidligere Tegllund i Vejen og Vejle jeg ville vælge, samt begge Als Motor afdelinger - men det hjælper dig ikke det store.


Kommentér på:
Anbefale Opel værksted i KBH

Annonce