{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

Vmax undskyldning? {{forumTopicSubject}}

Er der andre der har læst vmax såkaldte undskyldning?

De beklager de mindre gode oplevelser som en del a tilskuerne fik..

Hvad med kørene og DFB deltagerne? og amerikaner klassen er ikke engang nævnt selv om de blev disket fra DHB på løbs dagen og måtte køre 202 meter...

Amerikaner klassen skulle da i det mindste få gratis adgang til næste år efter som de spildte tiden...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vmax undskyldning?
  • #1   11. jul 2003 Jeg kørte selv amerikaner klassen og vi spildte tiden mere en nogen andre vi blev disket pga vi ikke måtte køre 402 meter ligesom alle de andre klasser, de kunne i det mindste bruge deres tider til noget modsat os der kun fik 201 meter tider, hvis jeg kunne ha fået mine 402 meter tider ville jeg nok ikke kæfte så meget op men jeg har prøvet at skrive til både Vmax og til grinsted motorklub og ingen af dem kan skaffe mig mine 402 meter tider selv om de havde dem uofficelt til DHB.

• #2   11. jul 2003 Nu har jeg ikke lige fulgt med i sagen.. undrede mig godt nok også over det da jeg læste Vmax.. men hvorfor måtte i ikke køre 402 meter ?

• #3   11. jul 2003 De sagde at amerikaner havde tromlebremser så de ikke kunnen nå at stoppe...jeg tror ikke jeg så en eneste uden skivebremser.....jeg ved bare at der var mange andre biler som køre mindst lige så hurtigt som amerikanerne og nogle er hurtigere og de kunne da godt nå at stoppe..
    de skulle ha lavet det valgfrit om man ville køre 201 eller 402.....

• #4   17. jul 2003 Hejsa.....bliver nødt til at blande mig.... Var selv med i DHB så jeg ved oz lidt om det. Lørdag fik vi lov at køre en prøvetur og der var en amerikanerbil (læs kører) der meldte til løbsledelsen at han ikk kunne nå at bremse. De ville have alle bilerne til at køre 201m men vi ville slet ikk køre hvis vi ikk fik 402m. Derfor blev det til at amerikanerne kørte 201.

• #5   17. jul 2003 Jeg ved godt hvem det var der ikke kunne nå at bremse og fair nok så kan han da køre 201 og la os andre køre 402m kan ikke se grunden til at alle amerikaner bilerne bliver disket fra dhb pga en køre....de skulle ha lavet det om så man selv kunne vælge om man ville køre 201 eller 402.....sjovt nok så havde de jo tiderne på 402m for amerikanere men de blev bare ikke brugt til noget....

• #6   8. jun 2010 Vi blev disket om søndagen i den orange nova og den gule 55´er fordi vi pludselig kørte med for brede dæk, vi kørte med 10,5" som der stod vi måtte køre med, dækkene er godkent i hele dragrace verdenen og bilerne blev synet og godkent fredag af ikke mindre end 2 synsfolk. også vælger de at diske os lige inden finalen skulle køres. de kom 2 mand stærk de sagde ikke noget de målte dækkene og sagde ( i er diskvalificeret pga for brede dæk ) sådan en gang lort at fyre af, vi skulle bare ikke vinde vores klasser.

Kommentér på:
Vmax undskyldning?

Annonce