{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

Biløkonomi. passat B7 270.000 KM {{forumTopicSubject}}

Hej hvis man køber en af de lidt tidligere årgange af passat b7 der har kørt 270.000.

Hvordan TÆNKER du så ens løbende reparationer vil se ud?
Jeg vil ikke sige jeg er KM forskræmt. Men 270.000 er da alligevel en del mere end 150.000 eks..

Jeg er selvfølgelig ikke interesseret i at skulle have min bil på værksted hver anden mdr.

Det også en 10 år gammel bil. Nu vi bor i DK og der bliver saltet meget. Begynder de så også at ruste en del nu? (Eller er VW blevet mere bedre til at lave biler der ikke ruster ligeså meget som hidtil)

Jeg ved det er nogle lidt åbne spørgsmål. Og spørgsmål til fremtiden, ingen af os har en krystal kugle. Men jeg ved der også er nogle eks. folkevognsmekanikere herinde der ved noget mere om sagerne end jeg gør.

Venligst hold dig til emnet og tal pænt. smiley
På forhånd mange tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Biløkonomi. passat B7 270.000 KM
  • #1   18. sep 2022 10 år gammel VW med snart 300 på uret

    Jeg ville holde fingrerne væk
    Mine personlige erfaringer med VW har været rigtig dyre og det var ikke engang biler der var 5 år gamle

    Men hvis du tør så god fornøjelse men en VW er altså ikke bedre end andre biler - jeg ved godt nogle er mærke fikseret men en VW er ikke bedre end en Ford eller en Opel eller en Toyota eller andre mærker


  • vahi0039
    vahi0039 Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #3   21. sep 2022 Den vil være dig utro med din mekaniker!

  • #4   7. okt 2022 2,0 tdi? Vil ikke mene du for de store problemer, den motor kører bare i de årgange.

Kommentér på:
Biløkonomi. passat B7 270.000 KM

Annonce