{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 308 1.6 benzin?
  • #1   25. sep 2022 Nu får jeg nok hug. Men synes ikke psa har lavet holdbare benzinmotorer siden de gamle 1.8 og 2.0 16v. Har lavet service på mange af disse, som har gået 4-500.000 km ud de store problemer.

  • #2   25. sep 2022 #1 ja okay, det er noget ældre motorer. Men jeg er itvivl om det er, at jeg kan læse mig til at 1.0 og 1.2 benzin skal man holde sig fra, men synes ikke lige nogen nævner 1.6 benzin både gode eller dårlige ting smiley

  • #3   26. sep 2022 1,6 THP har vist lidt problemer med sod i indsugningen eller ventiler, men det har nærmest alle motorer med direkte indsprøjtning, så det ville jeg ikke være nervøs for smiley

  • #4   26. sep 2022 #3 fedt det lyder jo meget godt smiley

  • #5   27. sep 2022 Olie forbrug skulle være et problem på den. Da det ikke er samme 1.6 man finder i dem fra 00'erne. PSA har desværre ikke lavet en anstændig benzinmotor siden 407'eren
    Har lige haft en 208 1.2thp som låne bil. Køre fint men ville ikke turde købe den motor.
    Har også kigget 308 med en benzin motor og. Læste lig til at de deler den med BMW og de er kendte for olie forbrug. smiley trist for elsker ellers at køre Peugeot


  • #6   27. sep 2022 Men modsat så skal man måske tage mine forbehold med et lidt salt og surt. For jeg købte en selv 1.2TSI CBZ motor der også er kendt for kæde problemer smiley

Kommentér på:
Peugeot 308 1.6 benzin?

Annonce