{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Bilsalg {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg vil hører hvad folk har af gode råd ift. salg af bil.

Jeg står for, og skal af med min nemlig.

Hvordan plejer folk at gøre ift pris?
Hvad/hvor meget skriver folk i teksten?
Slutseddel?


Og er der nogen som kender en hjemmeside hvor man kan slå ens bil op i se hvilken udstyrsvariant den er? + kan se alt det udstyr den har smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilsalg
  • #1   11. okt 2022 vindecoder der kan du se udstyrs listen.

    du kan prøve at se andres salgsannoncer og se hvad du selv synes er for meget eller for lidt info så kan du altid kopiere mønsteret og sæt dine egne data ind.
    lad vær og skriv i din annonce bilen ik fejler noget og længere nede så skriver man den bruger olie eller lign. det utroværdigt og der en del der skriver på den måde


  • #3   11. okt 2022 Ja FDM slutseddel hvis du absolut vil have sådan en Jeg solgte selv vores den ene af vores biler sidste år der blev ikke lavet slutseddel da køber og jeg var enige så overførte han penge på straksoverførsel og derefter så blev bilen omregistreret i købers navn og alle var glade

    Med hensyn til udstyr så skriv så meget som muligt - der kan jo være købere som ikke ved hvad der er standard jeg selv skrev både Airbag, Abs bremser, servo, el ruder selv om det var standard i bilen

    Og hvis du er i tvivl så kig i bilen hvad der er af udstyr og ellers find en sammenlignelig model

    Godt salg


  • #4   11. okt 2022 Aldrig sælg noget uden slutseddel!

  • #5   11. okt 2022 Prisen sættes i forhold til andre biler i samme model, årgang og km tal.
    Prisen skal afspejle at bilen sælges privat og ikke af forhandler
    Prisen skal afspejle om man forventer en hurtig handel, eller godt kan vente på der dukker køber op

    Dvs, gul og gratis samt marketplace er fine til salg af biler, du kan vælge Bilbasen til ved en lidt dyrere bil

    slutseddel er god at have, man er altid enig når køber forlader indkørsel, men det ses de vender tilbage når der pludselig er noget i stykker efter få uger for at forsøge og presse penge ud af sælger


  • #7   12. okt 2022 Har man glemt registreringsattesten eller den blev væk kan man bruge ejerskifte appen, det kræver i begge to har nemid klar

    profilbillede
  • #8   12. okt 2022 Man kan ikke bruge ejerskifte med nemid mere, kun mit id

  • #9   13. okt 2022 #3
    Det er lige en tand for modigt at lave en handel uden slutseddel. Både mht. dokumentation for, hvor der kommer penge fra, og af hensyn til dine vilkår som sælger. Laver man ikke en egentlig slutseddel, så er det bare standardbetingelserne, der gælder. Og så er en bil faktisk IKKE bare købt som beset - det er den kun, hvis det aftales.

    Det går sikkert godt i dit - og mange andres - tilfælde. Men lige pludseligt løber man ind i én, der bare er bøvlet, fordi motoren stod af på vej hjem. Og så står man altså skidt uden en slutseddel, hvoraf det fremgår, at købet er som beset og uden reklamationsret, garanti og lignende.


Kommentér på:
Bilsalg

Annonce