2.325 visninger
|
Oprettet:
Bagageboks til anhængertræk {{forumTopicSubject}}
Jeg går og overvejer en bagageboks til anhængertrækket, og er faldet over den her. https://autofix.nu/produkter/972-anhaengerbokse-/53298-anhaengertaske-amp-base-566-liter---eufab-amp-cargo-bag---komplet-system/
Er der nogen der har erfaringer med denne type
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 77 Svar: 2.780
vi har tidligere haft tagboks og det syntes vi mild sagt var noget rigtig lort, da det er svært at læsse og losse når man har en suv og det forøger forbruget på brændstof ret voldsomt.
feb 2014
Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 12
Det var sgu et svar jeg kunne bruge.
Det den er mere fleksibel, og nemmere at opbevare ifht en fast box, trækker virkelig op. Derfor er jeg lun på den box.
Hvad er dine erfaring med vand og støv. Og har du haft mulighed for at låse den.
maj 2005
vores thule taske er lavet med en kraftig kappe når går ned over lynlåsen og som bliver sat fast med velcro. til vores thuletaske medfølger der en hængelås som man kan sætte i lynlås skyderens øjne, men det er jo mest bare for at holde sammen på lynlåsen, for hvis der er nogle der vil have indholdet i tasken er den jo yderst nem bare at skære op, trods det den er lavet i kraftig pressening,
omvendt er det jo osse nemt at bryde en tagboks el bagageboks op, da det jo bare er lavet i 1-2 mm plast.
man vil aldrig kunne sikre sig 100 %.
når vores taske ikke er i brug er den "rullet" sammen og er i taske og så fylder den ca som et 4 personers iglotelt
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 5.481
Køb en der kan vippes så du stadig har adgang til bagagerum
feb 2014
Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 12
Det var sgu nogen brugbare input. Vippefunktionen havde jeg ikke tænkt så meget over. Men kan da godt se det smarte i det.
maj 2005
Bagageboks til anhængertræk