{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Henrik M
Henrik M
Tilmeldt:
31. okt 2022
Følgere: 7 Emner: 4 Svar: 5

Grav eller lift i Kbh {{forumTopicSubject}}

Hej Forum.

Jeg skal have lavet lidt arbejde på bilen, så som at skifte starter, men det er sgu lidt bøvlet at ligge og rode rundt på asfalten.

Er der ikke en grav et sted man kan benytte? Eller en lift - i Kbh - Naturligvis evt. mod betaling.

Og ja, jeg kender 'Gør Det Selv' i sydhavnen, men gerne et alternativ til dette. Evt. nogen som har et lille sted hvor de alligevel roder med biler.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grav eller lift i Kbh
  • #1   13. nov 2022 "Og ja, jeg kender 'Gør Det Selv' i sydhavnen, men gerne et alternativ til dette."

    Hvis du gjorde, ville du nok vide, at de er lukket forlængst smiley


  • #2   13. nov 2022 Der ligger et i udkanten af Roskilde også.
    Tror desværre ikke der er mange steder man kan låne sig til den type plads ellers.


  • Henrik M
    Henrik M Tilmeldt:
    okt 2022

    Følgere: 7 Emner: 4 Svar: 5
    #3   13. nov 2022 #1 Tænkte nok det ville komme en dag, det er så allerede sket smiley Takker.

    #2 Ja, det er også min fornemmelse. Må se om jeg kan finde en flink mekaniker med en plads et sted, og ellers se om jeg kan opstøve det i Roskilde. Tak smiley


  • #4   13. nov 2022 Kan se at de vidst er flyttet ind til selve roskilde, kan ikke finde dem der hvor jeg besøgte dem.
    De findes men jeg skal ikke kunne sige hvad typer du møder. Det gamle sted var meget stille og roligt, og primært alm privat personer der fiksede småting på deres biler.


  • #5   13. nov 2022 Hah jeg fandt den, der er altså to i roskilde:
    Denne har jeg som sagt brugt
    https://www.dosautodele.dk/

    Og den som ligger inde i roskilde:
    https://roskilde-gds.dk/

    Priserne ser ud til at være nogenlunde ens så vidt jeg lige kan se.

    Den på sydhavnen endte med at være fyldt med små sorte værksteder og nogle af var mindre charmerende.
    Syntes faktisk at medarbejderne var super fine, og omgivelserne var også ok. Det uden for roskilde var mere roligt og også lidt pænere. Det inde i roskilde ser meget pænt ud på billederne. De fleste steder bliver til sidst ret nussede pga olies, udstødningsgasser/svejsegasser etc.
    Worst case så tag ud og fornem et af stederne, start med en kop kaffe og lur om det virker som et fornuftigt sted.
    Min store drøm er at få et sted jeg kan skrue i ro og fred, men det er stort set uopnåeligt i kbh. Så jeg brygger på min pensionist plan at kunne finde en nedlagt gård på sydsjælland hvor der kan være plads til en hal og el lift eller to..... en skønne dag.


Kommentér på:
Grav eller lift i Kbh

Annonce