{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  himmel hænger
  • #1   13. nov 2022 Hej
    Pil det hele ned og udbedre de skader der måtte være på alle fæstepunkter.
    Alternativ , -køb et nyt loft og monter.
    Done
    MVH KP


  • #2   13. nov 2022 Skaf en ny eller betal en saddelmager for at ombetrække den gamle. Jeg har lige været turen igennem på min stationcar, og netop fordi det er dén karosseriform, er himlen ekstra lang. Jeg ville ikke gide gøre det igen. Det er et hestearbejde at fjerne den gamle lim fra kassetten. Foregik i mit tilfælde, med et toffee wheel på en boremaskine. Det tog vel 10 timer med akavede arbejdsstillinger. Slutresultatet blev ikke imponerende nok til det var indsatsen værd.

    Skulle du selv kaste dig over det alligevel, så var min vigtigste erfaring, at ligegyldigt hvad diverse guides på nettet siger, så kan man ikke smøre kontaktlimen på med en pensel. Den skal sprøjtes på. Gør man ikke dét, så får man trykket limen enten igennem stoffet eller hvis stoffet er med skumbagside, trykket det ind i skummet så trykmærker bliver permanente. Materialerne kan nemt skaffes forholdsvist billigt i Tyskland.


  • #3   21. nov 2022 af med lortet, spraylim,op med noget sort ukrudtsdug, klip hul i stoffet,til panik håndtag, solskærm etc,,,,, færdigt arbejde

  • #4   21. nov 2022 tak for jeres svar, jeg tror bare jeg lader en proff om det, har hverken tid eller overskud til et længere projekt lige pt smiley

Kommentér på:
himmel hænger

Annonce