{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Lån af varmekabine (autolakerer) {{forumTopicSubject}}

Hej,

Er dette muligt: Jeg har pumpet for meget hulrumsbehandling i min bil og det efterdrypper hele tiden om sommeren hvilket er irriterende så jeg vil gerne have det hele ud på 1 gang nu. Har derfor brug for en autolakererkabine som kan varmes op til 60 grader hvor bilen kan stå nogle timer og dryppe komplet færdigt. Ideelt set kunne det måske gøres i en weekend. Betaler selvf for diesel eller hva man nu bruger til opvarmning. Er der nogen som har kendskab til sådan et sted eller vil de ALDRIG gå med til det pga forurening? Helst i trekantsområdet.

L

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lån af varmekabine (autolakerer)
  • #1   11. dec 2022 Personligt ville jeg bare være glad for den gør sådan. Hulrumsbeskyttelsen bliver gerne 'slidt' tynd ved drænhuller og lignende, hvor der ofte løber regnvand. At der så på sommerdage løber overskydende ned i samlingerne, hvor vandet jo også vil kunne finde vej hen, tænker jeg ikke gør noget negativt for hulrumsbeskyttelsen. Jeg har ingen anelse om der er en reel gevinst ved det, men når nu man har betalt en formue for en hulrumsbeskyttelse, ville jeg personligt foretrække at så meget som muligt får lov at blive i hulrummene, og ikke betale flere penge for at få det til at forlade bilen igen.

• #2   12. dec 2022 Ingen autolakerer gider have undervognsmasse ud inde i kabinen, det kan forurene luften og give dårlig kvalitet på lakarbejdet efterfølgende.

Kommentér på:
Lån af varmekabine (autolakerer)

Annonce