{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken motorolie til VW polo 1,9tdi 101hk 2008
  • #1   18. dec 2022 Køber altid den originale, det jo godkendt af fabrikanten, hvorfor gamble med alternativer, prisen er stort set den samme,
    Køber selv her.
    https://www.weboil.dk/shop/419-original-vag-motorolie/

• #2   18. dec 2022 jeg køre ud til min lokale olie mand og siger hvilken bil jeg skal bruge til den så får jeg det hvis den har kørt mange km så vælger vi en tygger olie sammen også hælder jeg det på og grunden til at jeg ikke kan linke til det olie eller fortælle dig hvor det forhandles er at han kun sælger til forhandler og et par stykker privat men vw har jo mange specifikationer som skal overholder og derfor kan olie til vw faktisk bruges til 90% af alle biler men hvis du kommer til ned af i landet så har jeg 150L til at stå smiley

• #3   18. dec 2022 Dukanikkebarevælgeentykkereoliedenskalkøremeddenoliedererspecificerettilnetopdennemotor.

• #4   18. dec 2022 Allan hvis du nu bruger space lidt mere så kan man også forstå hvad du skriver ved godt det er ment til mig med at jeg ikke bruger . , åhhe nej dog hvad skal vi gøre

Jo du kan nemt gå over til en tykkere olie gå fra en 5w40 op til en 10w40 når bilen har rundet 400000 er der intet galt i da alle tolerancere er blevet højere men kammerats gamle golf 2 var vi oppe på en 15w40 eller var den 25w40 fordi ellers røg det hele i turbo fordi olieskraberinge var så færdige og så længe at jeg har olie mandens ord for at det virker så gør jeg det igen

• #5   18. dec 2022 Vi har lige haft en LR Freelander der åd alt olien og stod af.
    Motorern er designet til en specifik olietype og viskositet, 100vis af ingeniører har siddet og regnet det ud, jeg tror på de ved hvad de laver, men man kan jo hælde tykkere olie i hvis man har lyst til det, så bruger den ret sikkert mindre end før.

• #6   18. dec 2022 det har du helt rat i at der er nogle som har siddet og regnet og tænkt på det men de folk har helt sikkert ikke forventer at bilerne køre meget mere ind 300000 før de bliver skrottet og det er sjovt nok omkring de 400000 at de begynder at bruge olie da div tolerancer ikke passer mere også skal der ny motor til mener de

• #7   19. dec 2022 Kørte 5w-30 på min golf med samme motor. Den brugte ikke olie så snart den havde nået halv stand på pinden.
    Kørte primært Elf og Total sålænge den overholde fabriks godkendelserne. Som var menne at finde på Thansen.dk

Hiv olien hjem fra Tyskland det er meget billigere end danske priser og skift hver 10.000km

• #8   23. dec 2022 Hej
    5W-30 går man aldrig fejl af til en diesel brænder
    MVH KP

Kommentér på:
Hvilken motorolie til VW polo 1,9tdi 101hk 2008

Annonce