{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Brian S
Brian S
Tilmeldt:
29. dec 2019
Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 304

Berlingo 1,6 og 1,5 hdi erfaring. {{forumTopicSubject}}

Leder efter sådan en lille pizzabil som varebil altså uden sideruder, og synes størrelsen og det hele passer til behov.
Er det stabilt maskineri og automatgearet er det noget der holder?
Kan en småfed chauffør på 2 meter sidde i den?
Automatgear er et krav, er der andre alternativer? benzin eller diesel underordnet.
Caddy har jo samme størrelse synes bare de vw døjer med alverdens pis hele tiden.


Kommentarer på:  Berlingo 1,6 og 1,5 hdi erfaring.
  • #1   15. jan 2023 Problemet generelt ved flere varebiler er sæderne ikke kan skubbes helt tilbage som en personbil grundet skillerummet, derfor kan 2 meter være et problem

    personligt ville jeg også overveje en benzin bil, der er trods alt mange små ture og start og stop når der køres pizza i byerne


  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 304
    #2   15. jan 2023 Tak, hehe jeg kalder det bare en pizzabil, jeg skal ikke køre med pizza smiley

  • #3   15. jan 2023 Kørselsbehov dikterer lidt om du skal gå efter diesel eller benzin

    hvis bilen skal bruges privat så husk privat anvendelses afgiften, som jo gør visse årgange af varebiler uinteressant som privat bil



  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 304
    #4   15. jan 2023 Jeg kan egentlig registrere den i erhverv, men ønsker nok en på papegøjeplader. Troede egentlig de små varebiler var billige i ejerafgift under 2 tons. Er du uenig i det? hvornår skiller det så?

    Ville helst finde en benzin, da de jo virker økonmiske, og så undgår jeg fejl på partikelfilter. Men benzin med autogear er lidt begrænset.
    Så er vi ude i noget caddy med de dårlige motor og gearkasser.


  • #5   15. jan 2023 Ved delvis erhverv hedder den jo heldigvis kun 3xxx kr oveni den ejerafgift som betales for en på hvide plader

    Der er med varebiler der er ufatteligt mange datoer for første indregistrering at forholde sig til, så om det er en 90'er eller 2022 er ret forskelligt i forhold til prisen


Kommentér på:
Berlingo 1,6 og 1,5 hdi erfaring.

Annonce