{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.414 visninger | Oprettet:

Washworld maskinefejl. {{forumTopicSubject}}

Syntes lige jeg vil dele det her.

Maskine fejl.
Her den 18 november 2022 kl. 9:40 kørte jeg til washworld i Herlev for at få vasket min bil.
Jeg holde og ventede til vaskehal nr 1 blev ledig.
Kørte så ind da det var min tur.
Den gik så igang med at vaske min bil.
Da den skulle vaske mine fælge kørte den forbi mine fælge.
Den begynte så at vaske min føre dør og min passager dør.
Da børsterne til fælg vask er noget mere stive end de andre børster har nu min føre dør og min passager dør en cirkel men ridser.
Har taget billeder af dørene lige efter at jeg kørte ud fra vasken.
Har meldt fejlen til washworld.
Har mailen fra d.18 november kl. 10:36 da jeg fejlmelde maskinen.
Havde sendt den til support.
Men det var åbenbart forkert men de har jo modtaget den.
Fik en besked om at det er meldt forkert ca. 4 dage efter og hvor det skulle meldes.
Var inde og melde det igen men fik endnu en besked om at det var meldt forkert.
Fik et link til hvor det skulle meldes og det var også der jeg havde meldt dem.
Igen gik der lang tid før det sagde at nu var den rigtige meldt.
Alligevel måtte jeg igen melde fejlen via den side som de linket til da de igen at det var forkert meldt.
Nu er der jo gået noget tid med den fejlanmeldelse og fik et svar.
Jeg fik det her svar.
Tak for din anmeldelse som du har sendt til Wash World, hvor du oplyser at have fået beskadiget dit køretøj i forbindelse med en vask.

Vi behandler henvendelser på vegne af Wash World, og det er os der skal vurdere om der foreligger et erstatningsansvar.

Hos Wash World er det vigtigt, at du som kunde har en god oplevelse, når du anvender Wash Worlds vaskehaller.

Wash World gør alt hvad de kan, for at undgå skader på de køretøjer der bliver vasket.
Der gennemføres jævnligt servicekontrol af vaskerobotterne, samt hyppig rengøring og oprydning i vaskehallerne.

Wash World har et softwaresystem der overvåger alle vaskerobotter og registrerer uregelmæssigheder i maskinens kørsel, ligesom der er videoovervågning i alle vaskehaller.

I Wash Worlds betingelser står det skrevet at en skadeanmeldelse skal se senest 18 timer efter skaden er sket. Da denne skade er fra d. 18 november, er videomaterialet fra pågældende vask ikke tilgængeligt længere. VI har derfor kun haft mulighed for at undersøge softwaren for fejl på maskinen, og det har vi ikke kunne finde. Da vi ikke kan se at der har været nogle fejl på vaskehallen, kan vi derfor ikke imødekomme dit ønske om erstatning.


Såfremt du har en kaskoforsikring, kan du anmelde skaden til dit eget forsikringsselskab som vil hjælpe dig videre.
Hvis dit selskab ikke er enig i vores vurdering, kan de tage kontakt til os og vi vil så anmelde skaden til vores forsikringsselskab.

Så de siger at skaden er anmeldt for sent, der er da klart da de har udskudt det hele tiden med at det var meldt forkert.

Er meldt til min forsikring.
Dato for oplevelse: 18. november 2022


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Washworld maskinefejl.
  • #1   15. feb 2023 Velkommen til hverdagen med vaskehaller og hvorfor jeg ikke har brugt en i 20 år..

    De er i samme kategori som P-selskaber når det kommer til dialog.

    Har du prøvet at få det poleret? Tror nu godt det kan reddes uden lakering ud fra hvad jeg lige kan se.


  • #2   15. feb 2023 Som Thomas sagde, ser det ud til, at det skulle kunne poleres væk. Men ja, sådan er det jo med vaskehaller. Det er umuligt at undgå ridser. Især Wash World er kendt for at have dårlige maskiner der går i stykker hele tiden.

    Jeg ved ikke om de har et nummer eller sådan noget, men det er da meget nemt at undgå at tage ansvar over tekst. Prøv at se om du ikke kan få fat i dem via telefon.

    Fremover burde du prøve 'vask selv', som Wash World også har. Vaskehaller giver altid ridser. Det gør en ordentlig selvvask ikke.


  • #3   15. feb 2023 Selv om man syntes det er træls og dårlig service og ærgerligt at det koster penge så må man bare få det fikset og komme videre

  • #4   15. feb 2023 Først som sidst, gå via ekstrabladet eller deres Facebook side som en blid start.
    Overfor Wash World kommer man ingen steder med almindelig venlighed.
    Man kan altså ikke blot afvise på den begrundelse, ligeledes skilter flere vaskehaller med “vask på eget ansvar” den går så altså heller ikke.
    Det er klart de prøver at afvise, klart de gør det besværligt. Mange folk opgiver jo blot inden de får begyndt.




  • #5   15. feb 2023 Har fået dækket 2 gange, dog hos q8. Virkelig god service af dem. smiley har tit hørt lort om wash world's maskiner

  • #6   15. feb 2023 Nu et Q8 også noget mere kunde orienteret end Wash World er.
    Her kan kan man henvende sig l butikken, og ekspedienten kan sørge for tage skaden til notat + sikre at video gemmes.
    Turde ikke engang brokke firmabilen i WW’s kærligheds tunnel.


  • #7   15. feb 2023 Enig.. Q8 ville ikke engang kigge på video overvågning, de har med det samme godkendt sagen.. Alt i alt tog det 2 ugers tid.

    Jeg sku bare ha få skaden lavet og værkstedet skulle sende regningen til q8.


  • #8   16. feb 2023 Hvis du har konsteret at den gjorde det i øjeblikket, så kunne du jo evt. dytte således at maskinen stoppede, og ikke mindst ringe til nummeret der faktisk står i vaskehallen.

  • #9   16. feb 2023 Glem det lorte firma. Fik revet bag visker helt af på een altea , og de sagde de ikk dækkede. Så tag døre og bagklap af næste gang, så er du sikker

  • #10   22. feb 2023 Haha javel ja… man skulle næsten tro at de har fundet inspiration fra det amerikanske retssystem, hvor man i stor stil benytter sig af handlinger der trækker tiden ud i håb om at specifikke deadlines ikke overholdes, eller modparten løber tør for penge eller vilje til at kæmpe videre…

    Så de har svaret at deadline ikke er overholdt, så allerede her får man en ret klar indikation på at det bliver en kamp…
    Det at de endda italesætter mulighederne for at få dækket skaden gennem forsikringen og samtidig fortæller at hvis dit forsikringsselskab er uenig med dem, så vil de derfra anmelde sagen til deres forsikringsselskab…

    Så de informerer om at du har et par “muligheder” men samtidig fortæller de også ‘at du kan ligeså godt droppe det’ fordi du i sidste ende skal op i mod de tunge drenge i forsikringsbranchen…

    Og nu er jeg jo en type person som så straks tænker “Okay… Well bring it on M.F’s!!”
    Og jeg er eksempelvis STÆRKT uenig med dem der har kommenteret, at selvom det ærgerligt og koster tid og penge, så må man bare æde den og få skaden repareret og komme videre og Wash World har et dårligt ry så man får intet ud af det osv osv…

    For som jeg ser det, så er det netop ved episoder som denne her at man SKAL markere sig og melde klart ud at man ikke vil acceptere og give dem kamp til stregen… for hvis man bare trækker på skuldrene og vælger at selv æde den udgift så er man med til at gøre det endnu nemmere for dem at gøre nøjagtig det samme igen næste gang lignende sker, for den der tier samtykker…

    De mange “forkerte” anmeldelser og deres respons i øvrigt lugter langt væk af beregnende og bevidste handlinger fra deres side (dog svært at bevise).
    Men hvis du ellers har kopier af mails eller kvitteringer de gange du har forsøgt gang på gang at anmelde skaden/fejlen, evt med supplerende billeder af skaden, så er det rent faktisk dem der rent juridisk har et problem lige nu.
    Specielt med tanke på at der blev gjort flere forsøg og med instruktioner de selv har givet.

    Så i princippet står du egentlig ret godt rent juridisk… MEN, det er ingen tvivl om at de er vandt til at overkøre kunder og de sparer mange penge gennem deres elendige forretningsmodel. Og uenigheder mellem forsikringerne vil næsten med garanti udløse respons fra dem om, at det går videre til retten hvilket din forsikring nok ikke vil risikere.

    Så der er 2 muligheder… Opgiv… Eller kæmp videre, af princip!
    Men vær klog og spil dine kort rigtigt, glem ekstrabladet og glem Facebook grupper.
    Du skal have nogen på dit hold der står meget stærkt.
    Så hvis jeg var dig ville jeg hurtigst muligt kontakte FDM og betale årskontingent (knap 600kr tror jeg nok), og ligeså snart det er gjort så er hele FDM’s hold af jurister tilgængelig for dig, og de er IKKE bange for at gå rettens vej og det indebærer ikke nogen økonomisk risiko for dig.

    Udover det kan du overveje at sende en beskrivende mail til DR’s Kontant, for det her er lige noget for dem. Måske tager de ikke sagen, måske gør de, og i så fald er det jo bare fedt????:) Uanset et forsøg værd.

    Held og lykke, jeg håber du vælger at kæmpe i mod dem!??:)

    (Den her kommentar blev aaaaalt for lang, det beklager jeg??????)


Kommentér på:
Washworld maskinefejl.

Annonce