{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  20" dæk
  • #1   20. feb 2023 Hvad er dit Ca budget pr dæk og hvad er din forventning til dækket?
    Så er det måske lidt nemmere at finde det du kan leve med.

    MVH Simon


  • #2   20. feb 2023 Nu er det jo en doven sommerbil de skal på, så skide gode i regnvejr er ikke et krav.. men en 3-4000kr

  • #3   20. feb 2023 Nexen er nok det billigste dæk, som giver mening, men der skal du også af med 5K...
    Derefter Hankook og Falken, som til gengæld er ret godt.

    Så behøver du ikke at skyde helt efter Conti...

    Men skal man helt under 4.000 inkl. montering, så ville jeg vælge Berlin Tires.


  • #4   20. feb 2023 I den størrelse kan man få hankook s1 Eco til 1065kr
    Eller Falken fk510 til 1100kr ca
    Det er i hvert fald udemærket dæk.

    Jeg så en video med Tesla Bjørn hvor han tester Michelin ps4 mod winrun R330.
    Han er positivt overrasket over winrun men desværre syntes jeg ikke han nævner noget om greb på våd vej.
    Winrun ligger på ca 600kr.


  • #5   20. feb 2023 Winrun er desværre et dæk af en ekstrem dårlig samlekvalitet. Det kan godt være, at de kører ok som nye, men de går helt fra hinanden og bliver røvskæve efter lidt brug - ret ofte. Så dem ville jeg seriøst holde mig fra.

    Jeg lever af at sælge og reparere alverdens dæk. Har også erfaringer med dem, når de ikke er nye længere. Og der er stor forskel på kvaliteten. Det værste, jeg har oplevet indtil nu, er Milestone. Stort set hvert andet dæk rasler fra hinanden indenfor et års tid.


  • #6   21. feb 2023 Har nok aldrig helt forstået, at man skal køre med stor tommer når man ikk har råd til at sætte dæk på. Der er vel kun de 4 dæk der kan hjælpe os, hvis det går galt. Køb nogle 16" stål fælge og nogle gode dæk, så vi er sikre på at beholde dig her på siden

  • #7   22. feb 2023 Jeg kan udmærket godt forstå det, jeg har også selv kørt på store fælge med kina dæk.
    De sidste dæk jeg har raspet igennem har været Goodyear F1 asymmetric 2, F1 asymmetric 3 så prøvede jeg Pirelli Pzero og er nu igen i Goodyear F1 asymmetric 5.
    Jeg står selv og skal bruge 2 nye 255 30 19 dæk til min pendler bil her til sommer, jeg tænker da meget på om det skal være Goodyear F1 as 5 til 1934kr pr stk eller Accelera/Rotalla til 550kr stk, overlever jeg det kan vi jo fejre det i Lalandia med ungerne!
    Af de billige dæk jeg har kørt på var det kun Nankang jeg har oplevet som værende direkte ubehageligt at kører på ellers syntes jeg egentligt det har været ok til de danske hastigheder.
    Pirelli var så ringe og farlige i regnvejr at ved motorvejs kørsel kunne jeg højst kører 110km/t ellers ville bilen aquaplane, det var ubehageligt og ekstremt skuffende.
    Goodyear er de bedste sommerdæk jeg har kørt på, de er bare ikke 4x så gode som de billige.
    Hvis det GÅR galt vil jeg meget hellere sidde i en BMW X5 på Linglong end i en Citroen C1 på Michelin!

    Den bedste livsforsikring du kan købe i DK er prisen på grønafgift på en stor bil.


Kommentér på:
20" dæk

Annonce