{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Godt værksted til en dejlig Honda Jazz i Viborg {{forumTopicSubject}}

Hej venner,
Jeg er flyttet til Viborg med familien for godt halvandet år siden, og har haft min Honda Jazz til service hos Dahl Biler, som også er Honda forhandler.

Det har været ganske fint men en ret kedelig oplevelse. Det føles som om personalet servicerer folk der udelukkende har brug for transport, og ikke os, for hvem bilen er en direkte forlængelse af selve sjælen.

Derfor søger jeg en hyggelig og dygtig mekaniker/værksted, der ikke bare har OEM stumper, men rent faktisk kan rådgive mig omkring fx skiver og klodser, som jeg skal have skiftet her i løbet af foråret.
Jeg tænker selv Brembo skrver med Ferodo klodser, hvis prisen ikke stikker helt af, men det kunne være rigtig fedt med et værksted og en mekaniker som kan rådgive, og som brænder for japanske biler og selv er bilentusiast.

Er der nogen der kender et godt sted i eller omkring Viborg som i kan anbefale? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt værksted til en dejlig Honda Jazz i Viborg
  • Søren
    Søren Tilmeldt:
    mar 2009

    Følgere: 4 Svar: 197
    #1   21. mar 2023 Jeg kan sagtens forstå at du vil have en personlig betjening, men du må også regne med at virksomhederne ikke tjener penge på at stå og snakke i flere timer med kunderne om "ligegyldige" ting.. Men hvis du vil have den mere personlige tilgang, så må du droppe de store bilhuse, og ud og snakke med de små fri værksteder, da vi ofte har mere fritid at rende med smiley

    Af hvilken grund vil du have brembo skiver på? (Deres billige skiver er på ingen måder bedre end alt det andet man kan købe, tvært imod)
    For at hurtigere at skulle skifte dem, i forhold til OEM?
    Du vinder ingenting på at udskifte dem, det samme kan sige med klodserne, det er jo ikke en højt ydende bil du triller rundt i.
    Hvis du går op i at det ikke sviner mege, så er keramiske klodser at fortrække, men det er eneste punkt du teknisk set vinder noget på ikke at køre rent OEM.


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #2   21. mar 2023 Brembo er ikke noget at råbe hurra for, medmindre det er deres topklasse bremser til sportsvogne. Angående værksted så er det som Søren skriver, men forvent ikke det bliver meget bedre med snak og rådgivning.

  • #3   21. mar 2023 Brembo er et af de mærker der i hvert fald har nydt godt af eksponering med klistermærker på biler i både film, motorsport og andet lir. Det har givet dem et forhåndsgodkendt stempel på produkter der aldrig lever op til hypen med mindre, som Knud skriver, er til topklasse bilerne.

Kommentér på:
Godt værksted til en dejlig Honda Jazz i Viborg

Annonce