{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gummi på indvendig håndtag
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #1   23. mar 2023 Sandpapir eller hobbykniv....Det var aldrig lavet til at skulle skiftes, så eneste måde at lave det er at skifte dem med nye.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #2   24. mar 2023 Jeg flåede dem af, smed dem i en balje med vand og gik igang med en grydesvamp.. Virkelig low tech, men her er resultatet smiley
    Skal ikke kunne sige om det virker på alle typer for det gummi belægning, men virkede fint på min saab

    Ok, aner ik om jeg fik billede siden af BG til at brænde sammen nu, men her er et link

    https://billeder.bazoom.dk/biler/galleri/678/wh/2000/2000/3388924/peugeot-207-gt.jpg


    profilbillede
  • #5   25. mar 2023 Bjerggaards ligner et lag lak der har opgivet livet.
    Ved at bruge skuresvamp, opnår han et meget fint slibemiddel til at fjerne lakresterne.
    Man kunne overveje at give dem en ny omgang lak, vær dog obs på at det skal have lov til at hærde op, for det sidder et sted, hvor de får en hård behandling i hverdagen.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #6   25. mar 2023 Thomas
    På saab har de en virkelig ringe "gummibelægning" som kommer til at se sådan ud efter en masse slid og brug (Bilen er 20år gammel og 370.000km)
    Men man ville sagtens kunne give dem en omgang lak igen efter sådan en omgang, men man vil aldrig få stock look tilbage, og hvis man bare vasker det indimellem, så skal det nok holde sig pænere end før


  • #7   26. mar 2023 lim noget sort læder på eller sort ukrudtsdug,,,normalt kan man tage det forsigtig af med varmepistol

Kommentér på:
Gummi på indvendig håndtag

Annonce