{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Oplysninger ud fra stelnr {{forumTopicSubject}}

Hey derude, jeg har lige købt mig en peugeot 106 s16, som principielt er det samme som en gti, bortset fra at der på reg. attesten kun står at det er en 1.6 intet andet.

Den er derfor billig i forsikring - og dog, for da jeg snakkede med forsikringsdamen, syntes hun at 120hk lød voldsomt til 900kg bil ;P og ville vide hvor hurtigt den gik fra 0-100 osv. jeg spillede bare dum og sagde at det anede jeg ikke! (8.7 sek ;P)

Derfor overvejer jeg at stikke hende stelnummeret, men kan hun udfra det se at det er en gti motor der ligger i, så forsikringen stiger helt sindsygt??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oplysninger ud fra stelnr
  • #1   11. apr 2007 hvis det er en s16 og altså kun er 1.6 efter reg test så kan hun jo ud fra reg testen kun se det er en 1.6 motor og ikke en GTI.

Men du skal jo selv udfylde papiret hvorpå du bare skriver det er 1.6 og ikke siger GTI

• #2   11. apr 2007 jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål,
    men da jeg skulle forsikre bil hørte jeg først hvad det kostede for en 1300 corolla, det kostede så X antal kroner.
    fint sagde jeg, hvad så med en GSI ?
    hun sagde at det kostede det samme.
    så tror ikke du vil stige i forsikring.

Benny G

• #3   11. apr 2007 det der har mest at sige er din alder kontra erfaring, dog som 18årig nystarter så siger den TOP hvis der står GTI ..

Kommentér på:
Oplysninger ud fra stelnr

Annonce