{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Mikkel P
Mikkel P
Tilmeldt:
27. maj 2017
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15

1200 for en hjulkapsel {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Jeg har lige afleveret en leaset Citroen C3, i fredags modtog jeg rapporten fra leasing selskabet og en regning på 1200 kroner for en hjulkapsel som havde fået en ridse. Jeg er i chok, jeg kunne forstå hvis jeg kørte i en luksus bil men jeg Citoen C3 hjulkapsel.

Kan man gøre noget ved dette? 1200 kroner for en hjulkapsel :O... Det er jo sygt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1200 for en hjulkapsel
  • #1   6. jun 2023 Og lige præcis derfor skal jeg aldrig lease en skid! Har også en bekendt der fik en regning på 10000 for ekstra rengøring grundet hund i bilen. Der har så aldrig været så meget som en pote inden i den kabine.

    Giv dem et kald, tal pænt og spørg om det virkelig kan passe at en kapsel er i 1200 i dagens kurs.


  • #2   6. jun 2023 Komme helt and på hvilken kapsel det er.

    Da jeg var i praktik på et Peugeot værksted.
    Og blev sat til at vaske kunde fælg
    Fik jeg at vide ved det ene sæt jeg skulle passe på

    Da en kapsel kostede 3500kr for en kapsel.
    De havde skulle erstatte den ene
    Da en mekaniker havde ødelagt den ved montager smiley


  • #3   6. jun 2023 Hør ved Citroën hvad sådan en koster, du får sikkert kun en pris for et helt sæt.
    Det koster nok en god 1000 las, og så er der lidt for ulejligheden.
    Har efterhånden afleveret en del firmabiler, og de kan dæleme være stygge.
    Har man en kantstens skraber på en alu fælg, så koster det listeprisen på en ny fælg.



  • #4   6. jun 2023 mange af de der firmaet er til at snakke med.. prøv det først.

    da vores Skoda skulle afleveres der gik de også i små sko. men efter en snak med dem så slap vi med at skulle gi 3200 istedet for 5000


  • #5   6. jun 2023 Sørg for at være der selv, gør bilen pæn ren indvendigt og udvendigt
    Køb en lakstift og få fikset nemme skrammer, få udbedret skader på hjul, skift eventuelt noget så nemt som en skadet hjulkapsel.
    Har i sidste afleverer en Scenic som leasing, har haft mange ture med 112 forskellige.
    Levet et broget liv uden kærlighed.
    Klargjorde selv kabine, lavede et par skrammer.
    Regning på aflevering = 1245,00 + moms for en flækket tågelygte, den havde jeg faktisk selv overset. Det var ny bundrekord på “regninger” til firmaet for leasingbiler der blev afleveret.


  • Mikkel P
    Mikkel P Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15
    #6   6. jun 2023 Tak gutter for alle de fine svar, citroens pris er 600. Det er vel ikke så langt fra som jeg troede. Jeg ringer og ser hvad jeg kan få dem lidt ned - tak

Kommentér på:
1200 for en hjulkapsel

Annonce