{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Rebecca B
Rebecca B
Tilmeldt:
12. jun 2023
Emner: 1

Omlakering af motorhjelm - Toyota IQ, 1.4 D-4d Man.6. 3-dø {{forumTopicSubject}}

Over de seneste par måneder er lakken på min bils motorhjelm begyndt at skrælle af. Jeg har ingen idé om, hvad årsagen kan være, men jeg tænker i hvert fald at den skal omlakeres for at undgå rust.

Derfor vil jeg høre om der er andre, der har fået omlakeret motorhjelmen alene, og hvad I har givet for det, samt hvor I fik det lavet? Jeg bor selv i Odense - kommer dog også tit i Horsens og omegn, så det kunne også være et sted der i nærheden.

Er nået frem til gennem lidt google-søgninger at jeg skal regne med lige omkring 3000 kr., men kender I mon nogen, som kan give et endnu bedre tilbud? (bilen, og dermed også motorhjelmen, er jo ikke så stor)

Og kan nogen mon komme med et bud på, hvad årsagen til problemet kan være, og hvordan jeg undgår at lakken skræller af i fremtiden?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omlakering af motorhjelm - Toyota IQ, 1.4 D-4d Man.6. 3-dø
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #1   12. jun 2023 Det er dårlig klarlak der er brugt. Dette så man også meget på opel vectra c f.eks og en del andre. Eneste fix er en omlakering. Jeg ville ikke gå efter den billigste maler, men den med det bedste omdømme. Jeg vil hellere give lidt mere for ordentligt arbejde smiley

  • #2   13. jun 2023 Gekko’s autolak i langeskov var engang meget billig, hvis man var inforstået med at man får hvad man betaler for, men det er flere år siden jeg har brugt dem sidst..
    I dyrup ligger en god autolakør.


Kommentér på:
Omlakering af motorhjelm - Toyota IQ, 1.4 D-4d Man.6. 3-dø

Annonce