{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Første bil {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Jeg står lige nu og skal til at købe min første bil, og er helt fortabt i det store marked. Budgettet ligger ca. på 120.000 men det er lettere fleksibelt. Jeg ønsker en bil der er til den pålidelige side så der ikke skal bruges for mange penge på reparationer og service, og plads til mellemstor hund (golden retriever) i baggagerummet. Og, nok vigtigst, automatgear.

Lige P.t. står jeg og kigger på en toyota auris sports selected touring fra 2018 til 172.000 kr. En del over budget, men den højere ppris er fordi garantien er ret så attraktiv.

Jeg har dog overvejet om det istedet skulle være en æl og billigere bil, eftersom at jeg er ny bilist, og jeg er en 18 årig studerende så jeg er ikke sikker på hvor mange år bilen vil være nødvendig for mig. Har derfor kigget på en auris premium cvt hybrid fra 2014 til 116.000, og en vw polo fra 2016 til 110.000. Toyotaen har kørt 166.000 km, og poloen har kørt 173.000km.

Nogen der har nogle tips eller lidt mere viden end jeg selv har? Det et par måneder siden min søgen startede, så nu håber jeg den snart er overstået smiley

Vh Malou


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første bil
  • #1   14. jun 2023 Den Auris fra 2014 er en god bil og de fejler sjældent noget. De kører også langt på literen når man lærer dem at køre smiley
    Premium er en model med meget udstyr.


  • #2   14. jun 2023 Toyota Avensis! den gamle. den er god! og billig. masser til salg. køb kun benzin. omkring 30.000 for en med meget lav km tal. og rigtig fin som regl.