{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

Hjælp til Chevrolet spark {{forumTopicSubject}}

Hej, har lige købt mig en spark 1.0 årg 2011, den lyser i motor lampen og den gule ESP lampe oppe i displayet over radioen, bilen kører kun på 3 cyl og jeg har prøvet at bytte om på tændspolerne men uden held, den er med tændspole til hver tændrør, min tester kommer med de her fejl, håber nogen har en god ide til hvad det kan være


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Chevrolet spark
  • #1   19. jun 2023 Hejsa Peter har selv haft lidt de samme coder som dig OP301 som du her der. Mine hed så bare OP302 og OP 303. Du har vel prøvet tændrør først der efter mål om der gang i spolen ? Vis du det og der ikke er noget der er det nok det der hedder tændningsmodulet der snart ikke vil mere det er det der er sket for og min bil vil så ha et godt kvalitets modul ellers vil den ikke køre. Men prøv lige med et mutimeter og se om der er gang i tændrør og spole først

  • #2   19. jun 2023 Hej Thomas, mange tak for svar, vil prøve nye tændrør i morgen, de så bare rigtig fine ud, men selvfølgelig kan 1 blive defekt og nu når det ikke hjælper at bytte tændspoler, så kunne det jo give god mening at det var et tændrør, ang udmåling af tændspole, hvordan gøres det, er det nemt at forklarer og hvor sidder det tændingsmodul

  • #3   20. jun 2023 Jeg brugte et mutimeter og sætter det til der hvor det Bibber når det måler gemmengang så sætter du den ene plus eller minus op der hvor tændrøret har siddet og så prøver alle ben der er der i ved om der mere end 3 ben i dine men der skal være et af dem hvor der giver lyd om der er gemmengang vis ikke er der jo noget vejen med den spole. Håber det giver mening. Prøve en hjemmeside med dele kan være thansen AUTODOC eller andet og brug din nr plade og så find tændning så ligger der sikket og en linde med tændningsmodul og der er sikket et foto af det. I min bil sidder det i passagerer siden op imod Tårnet med støddæmperen men det er sådan sort klos hvor der går et eller nogle gange 2 mutistik til og en fra. Sidder måske på en plade for vil genre lidt passivkølling. Håber dette hjælpe dig

  • #4   20. jun 2023 Det giver mening og jeg vil prøve det idag, tusind tak for hjælpen

  • #5   20. jun 2023 Det var så lidt

Kommentér på:
Hjælp til Chevrolet spark

Annonce