{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.436 visninger | Oprettet:

Hvor kan man købe skadet biler i DK…!!?? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Prøver desperat at finde ud af om man kan købe skadet biler i DK som privat person ligesom ex copart i UK osv…

Er der nogen der ligger inde med viden/råd omkring dette..!? Er man tvunget til Tyskland f.eks. og er det ik lidt bøvlet med fastslåelse af afgift osv.. (er ret ny i dette)
På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor kan man købe skadet biler i DK…!!??
  • #1   11. jul 2023 Hvis det er BMW så Schmiedmann eller Brd. Schøber

• #2   11. jul 2023 Hvis bilen er meldt totalskadet, så skal du stadig betale afgift på bilen, efter den er blevet godkendt.
    Så du kan lige så godt købe en i udlandet, hvor det er muligt at finde dem.

Er der en grund til at du vil have en værdiløs bil, eller er det bare for at prøve?

• #3   11. jul 2023 eller han har skadet hans egen og vil bygge den op

• Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

Følgere: 2 Svar: 711
    #4   11. jul 2023 Kan ikke lade sig gøre herhjemme, som de copart youtube videoer du har set.

• #5   11. jul 2023 Brian
    Hvorfor skulle han spørge om hvor der kan købes biler som ved copart, hvis det er hans egen?

• #6   11. jul 2023 Der er da af og til skadet biler til salg på DBA, Facebook osv. - ofte folk der er kørt galt med kun ansvar og ikke selv kan/har råd til at lave dem.
    De biler der er involveret i forsikringssager får du meget svært ved nogensinde at få fat i.

Men ja, ellers er det til tyskland og sverige for at finde dem.

• #7   11. jul 2023 Hvis du bare køber nogle almindelige biler, kan jeg da godt skade dem for dig.........fordi når du køber dem som privat er det vel ikke for at lave forretning ud af det smiley

• #8   11. jul 2023 Tak for svar!! ??

Det var bare for at give det et stille forsøg med en knap så skadet bil.. har ingen mekanikker evner - bare en livslang interesse for biler og tænkte nu skulle det være at jeg gav det et forsøg med at udvide mine ikke eksisterende evner ifh til at skrue på biler.. det skal bare ik være nemt med biler i dk..??
    Tror bare jeg finder en sjov ældre bil jeg kan skrue/modificere/ødelægge…
    Igen tak…

• Drum R
    Drum R Tilmeldt:
    jun 2023

Følgere: 87 Emner: 5 Svar: 99
    #9   12. jul 2023 Hvad med en skrothandler?

• #10   12. jul 2023 #5 hvis han nu har kørt op i en bil med træk på så skal der for kofanger måske lygter front klip køler + div

min kammerats lille bror hammeret op i en ude på motorvejen så der skiftet vi hele fronten på hans bil med en fra Tyskland

• #11   12. jul 2023 Hvis det er fordi du vil købe skadet biler og bygge op og sælge. Så skal du jo være godkendt reparatør.

• #12   12. jul 2023 #8 Meget bedre ide at finde dig en HOBBY bil, en som man synes kunne være sjov at eje og køre i. Moderne skadede biler med deformationszoner, mange forskellige sikkerhedsfunktioner OSV.OSV. skal man lade professionelle om at reparere..........det vil være rart at man er lige så sikker i et uheld, som før bilen blev repareret....

#9 Når en bil er indleveret til skrotning, må den ikke sælges videre til at komme ud og køre igen.(ved godt at det KAN forekomme)

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #13   12. jul 2023 Jamen så er der jo kun facebook, dba og guloggratis hvor sælger kun har haft ansvar på så det ikke er meldt til forsikring...Men hvorfor ikke bare en bil uden syn som kræver noget arbejde?

• #14   12. jul 2023 M3 kabinen til min E90 kom nu fra en DANSK indregistreret og totalskadet BMW som jeg købte hos Brd. Schøber, så de behøver nu ikke at være uden betalt reg. afgift.

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #15   12. jul 2023 #14 Jo hvis han vil have en hel bil at bygge op og lære på

• #16   13. jul 2023 Begge mine biler har jeg købt af forsikringen og
    Bygget op. Man kan både købe biler med og uden moms til genopbygning.

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 320
    #17   13. jul 2023 Ja det har din mester sikkert gjort, en privat kan ikke købe af forsikring. B.la fordi de vil sikre sig at bilerne bliver forsvarligt genoprettet. En totalskadet bil bliver solgt til ophuggere, og afgift taget af. Derfor kan den jo godt dukke op igen, hvis afgiften bliver betalt.
    En bil til genopretning, kan kun købes af værksteder med et reperatørnr. og de sælger dem ikke videre inden de er lavet og evt genbesigtiget.

• #18   13. jul 2023 Ja jeg har købt dem af forsikringen igennem mit arbejde.

Kommentér på:
Hvor kan man købe skadet biler i DK…!!??

Annonce