{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.308 visninger | Oprettet:

Pewe O
Pewe O
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6

Skift bremser på aut. / ikke aut. værksted {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg ville bare lige høre entusiasternes holdning vedr. skift af bremseskiver og klodser på autoriseret værksted eller ikke aut. værksted.

1. Hvad vælger i?
2. Hvorfor?
3. Anfaling af værksted?

P.S. Jeg har en Toyota Avensis fra 2015 og gør det selv er udelukket. Er fra Københavns området.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift bremser på aut. / ikke aut. værksted
  • #1   1. aug 2023 jeg skal til at skifte kaliber selv når den kommer hjem har selv lavet service og alt andet dig fik jeg aut værksted til at skifte tandem da den var inde fordi jeg have klippet et rådyr ser du det er så sidste gang at de får lov til at rør min bil da de har sat udstødnings knasten 1 tand forkert og nu køre den sjovt nok ikke godt mere så når jeg skal have skiftet kaliber så skal jeg have tjekket op på alt deres arbejde

med det sagt så er det helt op til dig finder en en privat som du stoler på få dem til at lave din bil

• #2   1. aug 2023 Ville vælge det værksted som du har tiltro til, autoriseret eller ej.
    Begge steder er der brodne kar.
    Få en aftale på plads eventuelt FDM's https://fdm.dk/alt-om-biler/bilen-hverdagen/vaerksted-syn/fdm-reparationsaftale-med-vaerksted
    Så er der klare linjer

Kommentér på:
Skift bremser på aut. / ikke aut. værksted

Annonce