{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.933 visninger | Oprettet:

Tesla Y og 3 børn? {{forumTopicSubject}}

Vi overvejer at skifte vores Seat Ateca ud med en Tesla Y, men er lidt betænkelig ved pladsen.

Er der nogen som har erfaring med bagsæde + bagerumplads generelt?

Vi har snart 3 børn:
1 baby (baby autostol m. isofix)
1 på selepude (kan undvære indenfor de næste 6mdr)
1 uden selepude

Er det muligt at have 1 autostol på bagsædet og stadig have plads til at sidde 2 personer, uden at den i midten bliver totalt klemt?

Ligeledes nogen erfaring med bagerummet og barnevogn?

- ja vi skal have prøvekørt en og tjekket selv, men hvis nogle havde erfaring ville det være super smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tesla Y og 3 børn?
  • #1   18. aug 2023 Spørg dog i denne facebook gruppe
    https://www.facebook.com/groups/TeslaModelYOwnersDenmark
    Der er 12000 medlemmer og du kan sagtens være medlem uden at eje en Model Y

• #2   18. aug 2023 Vi har ikke små børn, men bilen er overraskende bred i kabinen, så der er plads til 3 voksne uden det er ukomfortabelt, det var det i vores tidligere 508, Avensis og Passat smiley
    Bagagerummet er enormt, der er 2 store rum under gulvet hvor du kan have tasker osv, og så have selve vognen i bagagerummet
    Forreste bagagerum bruger vi kun til ladekabel, anhængertræk og mormor lader men der er stadig god plads til et par skoletasker og en køleboks

• #3   18. aug 2023 Det er desværre lidt som om, samtlige elbilproducenter har glemt, at der findes familier med 3 børn. Jeg kan vitterligt ikke finde én eneste elbil, der kan udgøre en reel erstatning for vores S-MAX. Det findes åbenbart ikke længere...

• #4   18. aug 2023 Model X? 4 separate bagsæder alle 5 sæder med isofix
    Alternativt kan den fås med 7 sæder men så er jeg ikke sikker på der er isofix på midtersædet, og så har du stadig kun 5 sæder med isofix men dårlig adgang til bagerste sæderække og pladsen i mellem sæder er fin til opbevaring smiley

• #5   18. aug 2023 En Tesla X er ikke specielt stor. De har fået klemt en masse sæder derind, men selve bilen er ikke enorm. Bagagerumspladsen er ikke imponerende, når tredje sæderække er i brug.

Under alle omstændigheder synes jeg også, den er for dyr. Men det er selvfølgelig en anden sag.

• #6   18. aug 2023 Tesla X er over budget.. Tak for alle input so far. Tror vi må ud og prøve smiley

• #7   21. aug 2023 min kammerat har 3 unger godt nok er de fra 8 til 12 år men de sidder alle fint i den model Y de er lige kommet hjem fra et smut til spanien der var der heller ikke noget problem.

Har selv en model 3 performance hvor jeg egentlig er meget tilfreds med pladsen der kan sagtens sidde 2 11 årige piger eg en knægt på 3 år.

men hvis økonomien er til det så ville jeg gå efter en performance, var selv lige ude og prøve en long range model y, og det var noget af en vugge tur det brød jeg mig ikke lige om og så var den noget død i optræk

• #8   21. aug 2023 Jeg ved ikke om de 0,6 til 100 kan mærkes, men prisen er så tæt på LR og performance at man ligeså godt kan købe en performance
    Undervogn osv er den samme på alle 3 varianter

• #9   22. aug 2023 #8 kasper j efter hvad forhandler sagde så har performance også anden undervogn og skulle være sænket 25 mm, Og de 21 tommer hjul gør også underværker hvad angår blødheden.

det skriver de også på FDM

Hvordan kører Tesla Model Y Performance? Et andet sted hvor Performance-varianten adskiller sig fra de øvrige Model Y-varianter, er på køreegenskaberne. 21”-fælge er standard, og undervognen er sænket og gjort strammere end i den firehjulstrukne udgave af Model Y.

Kommentér på:
Tesla Y og 3 børn?

Annonce