{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Smider kølervæske under bil {{forumTopicSubject}}

For et par dage siden gik der hul på en kølerslange mens jeg var på motorvej, den steg i temp. Og nåede op på de 120 c, fik drejet af og hentet med vejhjælp og kørt til mit arbejde, dagen efter skiftede jeg slangen som var lidt hævet syntes jeg men det var ihvertfald et fint stor hul i. Efter jeg havde hældt kølervæske i kørte jeg den varm i tomgang og den holdte sig i midten på temp. Som den plejer. Den fik også lidt omdrejninger og det hele var fint, den drak self også som den skal, der lå lidt kølervæske på gulvet men kom sku til at hælde lidt ved siden af så troede bare det var det. Kørte en kort tur hvor den havde drukket lidt jeg bare fyldte op og kørte så en lang tur efter hvor den også havde drukket en del som jeg fyldte op, det mærkelige er bare at den drypper fra den modsatte side jeg skiftede slangen på altså i passagersiden, men det kun nogle gange den drypper. Er der nogen der ved om det så kunne være grunden til at der gik hul på slangen til at starte med? En defekt vandpumpe eller noget andet? Skulle meget gerne ikke være toppakning, olien ser fin ud og den hverken ryger eller kører dårligt.
Der er snak om en Ford Fiesta fra 2006.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smider kølervæske under bil
Kommentér på:
Smider kølervæske under bil

Annonce