{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

MG elbil indstillinger {{forumTopicSubject}}

Er interesseret i at vide om nogen kender til betjeningen i en MG, nærmere bestemt omkring motorbremsen, den er i min Kona med padleshift op og ned i de 3 indstillinger, men min bekendt hævder der ikke er paddleshift i ans MG, er det korrekt og hvordan gør man så?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MG elbil indstillinger
  • Søren
    Søren Tilmeldt:
    mar 2009

    Følgere: 4 Svar: 196
    #1   28. jan Hvis MG er som andre rene el biler, så burde man kunne slå regen til og fra.
    Når det er slået til, så når du slipper "gassen" på bilen, så ændre motorene sig fra at være en motor til en generator, så den kan regenerere en smule strøm tilbage til batteriet i stedet for at lade det gå til spilde.
    Hvis man lå regen fra, så vil bilen trille som en normal bil i fri gear, og smide de ekstra km opladning ud i ingenting


  • #2   28. jan Jeg takker for infoen som jeg jo har fra min egen bil, men vil stadig gerne vide om MG har padles til at skifte op og ned med, eller de kun kan have en forudbestemt værdi som er konstant?
    (manden der har bilen hævder den er fast)


  • Kim K
    Kim K Tilmeldt:
    jun 2003

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 341
    #3   28. jan Vores CR-V har også padelshift på rattet til den slags, men jeg kender ikke MG'en. Der er en video her der viser justering via en KERS-knap foran gearvælgeren, der fortælles dog ikke om det er noget der er til at ændre under kørsel.

    https://www.youtube.com/watch?v=PX6D7kHNGZ0



  • #4   29. jan Brug også jeres bremser. Hvad vi ikke har skiftet af skiver som næsten ikke var slidte, pga gravrust på de ellerter. Just saying

Kommentér på:
MG elbil indstillinger

Annonce